Khamis, 25 Ogos 2011

Beri Biru Kempiskan Perut, Lada Putih Bakar Lemak


Kalau perut terbuncit walaupun setelah sebulan berpuasa, anda boleh amalkan makan buah beri biru & lada putih untuk mengatasinya. Gambar tidak disertakan tapi anda semua mesti kenal kan? (>.<)


*Beri biru (blueberry) kempiskan perut:
-buah paling kaya antioksidan.
-kaya vitamin untuk lawan selsema & demam, turunkan kolestrol, kawal glukosa, turunkan risiko sakit jantung & diabetes.
-boleh bakar lemak di perut maka membantu kempiskan perut.


*Lada putih bakar lemak:
-tingkatkan pembakaran kalori tubuh sebab rasa panasnya.

#Harmoni Julai 2011.


24 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

Boroi tu seksi... :D

ORLANDO AHMAD berkata...

kalo makan tak ingat kawan memang boroi la jawabnyer, keh3

akubiomed berkata...

Mahu melepoh kulit sapu dengan lada putih :-)

Mrs.Yie berkata...

mana nak dapat buah beri?

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
pulaaaakkkk...! haha!

blog-tips-kurus berkata...

Ustaz O Ahmad,
siapalah tu ye.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
masuk dalam masakan ye. hihi!

blog-tips-kurus berkata...

Mrs Y,
terpaksa dok oversea. huhu!

Tukang Karut berkata...

hoho... aku si boroi yang seksi datang ni... huhu...

James Alexander berkata...

menelan air blueberry ari2 boleh jugak kan..??? hehehe...

Umie Artoqiemie berkata...

aku bagi link ni kat kawan aku k? thanks

Encik Psychopath berkata...

mana nak dapat blue berry?

ABU berkata...

tips yg sgt bagus thanks share..

HEROICzero berkata...

bulan puasa ni , makin menjadi2 pula naik nya . ha ha ha .

blog-tips-kurus berkata...

TK,
takpe.. tak nampak bo--- pon! :)

blog-tips-kurus berkata...

JA,
tanpa pengawet & penambah perisa-ok je. :)

blog-tips-kurus berkata...

Umie A,
silalah. ok :)

blog-tips-kurus berkata...

En P,
ada kat supermarket kot! hehe!

blog-tips-kurus berkata...

Abu,
sama-sama. mengalaminya ke? ;)

blog-tips-kurus berkata...

Hero,
Alhamdulillah.. senang hati yek? ;)

AmirFX berkata...

Beri tu kaler biru tua kan?

blog-tips-kurus berkata...

Amir,
bukan biru ungu ke..? :)

Suhami Ahmad berkata...

lada putih bakar tu cmno

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
dia tak de lighter tapi ade power.. hehe!

LinkWithin

related posts with thumbnails