Ahad, 14 Ogos 2011

Waktu Operasi SOGO Ogos-4 September 2011

SOGO M'sia

Sari berita utama:
Malaysia sedang mengalami musim Karnival Jualan Mega (Malaysia Mega Sale Carnival) untuk kali ke berapa entah tahun 2011 ni. Sempena meraikan kaum muslim yang nak menyambut raya, pasaraya (ke pasar raya??) Sogo yang terletak di Jalan Tuanku Abdul Rahman (Jalan TAR) sedang mengadakan jualan murah.

 Berikut adalah waktu operasi Sogo:
a. 12 - 28 Ogos 2011 = 10am-11pm ~ setiap hari.
b. 29 Ogos 2011 = 10am-10pm ~ dijangka malam Hari Raya Aidil Fitri
c. 30 Ogos 2011 = TUTUP ~ Selasa-Hari Raya. Cuti Umum.
d. 31 Ogos 2011 =  MERDEKA!! ~10am-9.30pm
e. 1-3 Sept 2011 = 10am-10pm ~ Khamis-Sabtu
f. 4 Sept 2011 = 10am-9.30pm ~ Ahad

Tingkat 5 ada pelbagai barang, kad raya, golf set, alat sukan etc. 
*sepanjang Ramadan, staf Sogo kena OT ni. hhhmmmm...

Sekian. Harap maklum. Selamat membeli & jangan abaikan solat WAJIB & tarawikh. Malam ini start witir + doa qunut.. 

SOGO kalau terbalik jadi Ogos! (>.<)

16 ulasan:

dill berkata...

ya rabbi! mmg ramai orang mcm semut kat dalam sogo smlm. padahal saye nak bli barang satu je, kene beratur panjang. pergh~

ramai orang dah bersidai kat tepi2 sogo tu ha

dill.

blog-tips-kurus berkata...

dill,
eeeeeeiiii!! tak sanggup p Sogo on wiken. sanggup p hari kerja after office. kalau larat p lunch time. mujur sekat dengan opis. hehe! ;)

James Alexander berkata...

sale mmg banyak...

tapi poket x kembung2 lagi ni cmne...??? hahaha...

blog-tips-kurus berkata...

James A,
jom hijack van yang refill duit ATM tu. Van safeguard securicor yek..?! :-)

Tukang Karut berkata...

ni yang malas nak pergi sogo ni...

Lea IsNaw! berkata...

nasib baik xkeje kat sogo

blog-tips-kurus berkata...

TK,
haha! kalau tak penting, tak perlu.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Lea,
hehe! ahli lembaga pengarah tak rasmi je.. ;)

faiz berkata...

kekeringan duit menyebabkan aku hanya mampu tgk jadual megasale ni...

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
takpe.. takpe..
biar kering $$, jangan kontang amal ibadah. :-)

AmirFX berkata...

Dekat sangat SOGO tu dengan Kuching.. Tak nak pergilah... haha..

NICK IRFAN berkata...

wah! org niaga murah2 nampaknya kena tunggu akhir2 la nak beli baju raya

blog-tips-kurus berkata...

AmirFX,
org Kuching suka shopping raya kat KL kan? hihi!

blog-tips-kurus berkata...

NIck I,
ak sanggup nak bersesak last minit. balik kampung awal kemas umah ... :)

akubiomed berkata...

Dah lama tidak pergi SOGO. Kalai terakhir ke sana semasa SOGO baru buka dan beli sehelai seluar jeans

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
kali terakhir=sogo baru buka? nostalgia tu. hehe!

LinkWithin

related posts with thumbnails