Wednesday, August 3, 2011

Dia Bukan AYAH Anakku..

kerjaya yang mencabar iman..

Rentetan daripada entry WW pagi tadi, aku terpaksa post 1 lagi entry hari ini. Rajin le kan.. . Hhhhmmm... word-less yang telah disalah-tafsir. Bahaya! INI SERIUS!!

Encik yang sedang mendodoikan baby pada vono/air-bag' nya itu is not wo de lokong maaa... He is my BIL. I already noted there: blogamani.blogspot~official blog for the baby, by the mother aka my sister yang ajar Nihon Go tak habis tu.. For further info, please scroll down below until u find my family photo. I was standing, in red not that grey. hehe!

Sekian, itu je. Hope this will clarify everything.
*Anak aku nanti panggil bapaknya BAPAK. tak pon Dedi je.. lalala..

Berbuka puasa tanpa nasi cap telah berjaya meringankan kemalasanku. Harus kurangkan makan nasi.


*TIP SIHAT-Rapi Jun 2011
Tidur mesti cukup: Dewasa=4-6 jam sehari. Kanak-kanak=6-8 jam sehari. Tidur yang terganggu akan melemahkan sistem imunisasi badan. Maka, jom tidur awal!! (^.^)

40 comments:

Unknown said...

Alamak...saya tersalah tafsir...maaf yea akak.... sorry sgt2 sbb x selidik dulu....

blog-tips-kurus said...

AV,
apolgy accepted bro.

*harus minta $$ raye ni. sila ToF M2U yek. hehe!

nurmisnan said...

hmmm... aku tdo sehari 8 jam
ok tak? hu3....

kau yang naik kuda tuh ker sis??
naper tak ajak sekali...

ghost said...

now i clear...hihi

Pembunuh Tanpa Bayang said...

sy tak pernah cukup tidur....

ORLANDO AHMAD said...

anak gua nanti die panggil gua 'papa papa papa hensem maaa'

ORLANDO AHMAD said...

gua tido sehari lama gak, tapi tak pernah rasa cukup

James Alexander said...

kalau tido sehari 2 jam je, ok kan ?

Unknown said...

slalu klu trtidor lbh 10 jam je msti pening kepala n lemah badan..

apa kata khamis ni try tech thursday lak :)

AmirFX said...

Owhhh.. Bukan anak sendiri ghupernyerrrr.. Nway, hari nie terlajak tdo smp 8 jam daaa...

EzayHadry said...

bagus la terus bertindak kot2 salah faham..,
ezay tdo 10 jam boleyy??

Prince Halilintar said...

prince tido 4 jam je sehari..ok la tu kan..

ftrhd said...

eh jap.. maknanya awak dah kahwin ke belum?? tak paham skit...

Hans Hanis said...

hehehehehe
nasib diperjelaskan
:-)

mykhalis said...

tula..cakap biar terang..

Mama Zharfan said...

heheheh kan dh confuse--nanti jatuh saham :)

Dr K said...

Saya suka tido awal. Haha

Unknown said...

atok tido 5 jam sehari, bley?

uncle gedek said...

baba, ok?

blog-tips-kurus said...

NM,
aku belum pernah menunggang kuda. sekian. kalau aku dah bela kuda nanti aku ajak kau... :-)

blog-tips-kurus said...

GW,
clear like a crystal water? (",)

blog-tips-kurus said...

PTB,
bagaimana dengan kesihatanmu? mmmm...

blog-tips-kurus said...

OA lagi,
kau bermasalah ni.. hati-hati bro!

blog-tips-kurus said...

JA,
AKU yang tak boleh.. tak cukup lo!

blog-tips-kurus said...

saiazuan,
terlebih tidur memang melemahkan rohani & jasmani. :)

tech Thursday?!

blog-tips-kurus said...

AmirFX,
anak saudara..

*8 jam itu biasa bagiku. hik! hik!

blog-tips-kurus said...

EH,
mmmm... tolak 2 jam lagi baik.. :-)

blog-tips-kurus said...

PH,
macam Che Det. sehari beliau tido 4-5 jam je..

blog-tips-kurus said...

FH,
laaaaaaaaa... haha! nope! (>.<)

blog-tips-kurus said...

Hans,
haha.. sudah jelas!

blog-tips-kurus said...

mykhalis,
kata Word-Less.. hehe!

blog-tips-kurus said...

MZ,
haha! it's ok.. how's KLSE? :-)

blog-tips-kurus said...

DZ,
bagus daddy ni. teladan yg baik! :)

blog-tips-kurus said...

atok SA,
ok tu.. as mentioned earlier, like Che Det. :)

blog-tips-kurus said...

Uncle G,
'baba' = sounds sweet! (^.^)

blog-tips-kurus said...

O Ahmad,
tolonglah jangan sangat perasan. kasihan anakmu. huhu!

Jue said...

skrg dah ada eye bag sbb susah zz mlm wuwu

blog-tips-kurus said...

Jue,
ish! itu beg yg wanita tidak suka!!

akubiomed said...

Tajuk entri ini boleh menimbulkan kontroversi :-) Sejak ada blog tidur pun kurang

blog-tips-kurus said...

akubiomed,
hehe! sori mori bro..
*sanggup < tido sebab blog? hhhmmm..

LinkWithin

related posts with thumbnails