Khamis, 18 Ogos 2011

Why I Stay Single

sengaja dikaburkan

Ini bukan entry expired Wordless Wednesday.
Bukan juga untuk Spontaneous Thursday.
Tapi saja je. 
Mungkin bertepatan dengan orang di sekeliling kita..

*Selamat melipat-gandakan amalan di penghujung Ramadan 1432H ini.

*Happy Belated 1st birthday blogamani.blogspot!! (>.<)
#credited: majalah (lupa laa.. sori!)

46 ulasan:

Azham Vosovic berkata...

sy single lg, alamak.... nanti jd AnTerTu huhuhu

JOHN AL BUAYAk berkata...

hai meow...

Suhami Ahmad berkata...

y/ y? cer citer...huhu

blog-tips-kurus berkata...

Azham V,
takut ke...? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

John,
suka ke tuanmu dah buatkan akaun??

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
ish! mana ada sinetron... (^.^)

Wuucin berkata...

sebab memilih...hahahhaha

Ezay Hadry berkata...

haa sebab pe? hik3

selamat ulang tahun pertama blogamani

faiz berkata...

ade gak sebab lain macam aku ni..hehe

Nur Misnan berkata...

well life is not perfect sweety..

mengejar dan melarikan diri tidak akan menyelesaikan masalah... =)

sahromnasrudin berkata...

single mingle ke dia???

Asrul "iLham" Sany berkata...

asalkan gumbire itu yang penting

;D

Lea IsNaw! berkata...

I'm single
I'm OK

ghost writer berkata...

tunggu aku ker..?

haha

mykhalis berkata...

saya masih bujang 3 koata(cam pernah cakap je camni..hehe)

James Alexander berkata...

menunggu sesuatu yg x pasti ?

atau saja perasan kamu boleh score anak tan sri ?

hahaha... just kidding...

apik pehe berkata...

kak..kalo dah jumpa tu terus jer kawen

Mama Zharfan berkata...

saya single selama 28 thn heheh--me kawin masa umur me 28 thn..kategory lewat dh tu :p

dill berkata...

saye perlu langsaikan komitmen dalam hidup sebelum menambahkan komitmen saye bersama orang lain.

dill.

Tukang Karut berkata...

saya single dan bakal tak single tapi berkuota lagi 3 single...

blog-tips-kurus berkata...

Wuuuchin.
think wisely.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

EH,
..........

*tq uncle Ezay. (name glamer mcm artis!!!)

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
mmm.. subjektif kan.. :)

blog-tips-kurus berkata...

Nur M,
absolutely-agree. :)

blog-tips-kurus berkata...

SN,
merujuk kepada siapa ya?? :-)

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
dan tidak berhutang dengan mereka.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

Lea,
well.. ok! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

GW,
opss!! dunia kita berbeza la bro..

blog-tips-kurus berkata...

mykhalis,
ok. noted! so............??? *__*

blog-tips-kurus berkata...

JA,
itu kan atikel majalah.

'anak' Tan Sri buat apeeeeeee... duniawi je tu! cewah! ;)

blog-tips-kurus berkata...

Apik P,
ish! ish! nak raya ni memang banyak sale. Kesimpulannya, tiada kedai tak buat sale. ;)

blog-tips-kurus berkata...

MZ,
ok le tu sis. life achievement pon mantap!! (^.^)

blog-tips-kurus berkata...

dill,
aku harap si dia baca 'pc' mu ini.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

TK,
mule la nak ngarut tuh!! ;)

Abang Stalker berkata...

ramai yg mcm ni..

yg dikejar x dpt,yg dikendong berciciran.

~SaL IjOu~ berkata...

hanya org yg masih single memahami apa perasaan org yg masih single rasa~ sekian..huhu

akid berkata...

sye pun single... tp sye tak faham sebenarnya entri ni.. soryy :P

blog-tips-kurus berkata...

A.Stalker,
... ramai, kan...?!! ;)

blog-tips-kurus berkata...

Sal,
alalalaaa... syahdunya ayat. huhu!

blog-tips-kurus berkata...

akid,
it's ok. :)

akubiomed berkata...

Saya masih dapat baca walaupun dikaburkan. Ini dikatakan hidung tidak mancung pipi tersorong-sorong :-)

ghost writer berkata...

ye lar..aku kan kat dunia gelap.

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
hidung kita kurniaan Ilahi. tapi pipi kita jangan disorong, kan..? ;)

blog-tips-kurus berkata...

GW,
haha! aku tak suka gelap-gelap... ;)

Jumir berkata...

Ada la jodoh ko nanti. Insya-Allah....aku doa yg terbaik utk ko ye..

blog-tips-kurus berkata...

wok J,
Aamiiiinnnn... merci beaucoup! :-)

LinkWithin

related posts with thumbnails