Khamis, 4 Ogos 2011

Berbuka Puasa & Bertarawikh Bersama Imam Muda Aran

credited: shud-realitikehidupan.blogspot


Salam.
Sebelum berakhirnya 4 Ramadan ini, sukacita diumumkan bahawa pada hari esok, tanggal 5 Ramadan 1432H, Imam Muda Aran akan dijadualkan berbuka puasa dengan aku dan rakan-rakan satu bangunan pejabat. Selain daripada itu, beliau juga akan mengimamkan solat tarawikh. Kalau terlupa, beliau ialah top 4 finalist Imam Muda 2010. Nama penuhnya ialah Ahmad Hazran bin Ahmad Kamal from Mantin, Negeri Sembilan. Lulusan Universiti Al-Azhar, Mesir. Not sure whether still working at Bank Islam Bukit Damansara or not...

Sekian, selamat berbuka. Jangan lupa baca doa sebelum makan.. Waktu nak berbuka puasa ini adalah antara waktu terbaik untuk kita berdoa..





26 ulasan:

ghost writer berkata...

takde kad jemputan VVIP untuk orang macam aku ker?hihi

selamat berbuka.

blog-tips-kurus berkata...

GW,
kami pon tiada kad jemputan. sekadar pengumuman pembesar suara dan poster..

& tarawikh.. :-)

Prince Halilintar berkata...

wah..mesti ramai yg dtg tarawih nanti tu..

saya_arief berkata...

best2..
:D

ghost writer berkata...

macam nak umumkan tayangan gambar zaman dulu2 dari shaw brothers ek...mesti ada speaker besar yang diletakkan pada lori atau pickup.ade baner sekali.

inshaAllah.

vampire's lovex berkata...

hoihhhhh best nye...

kem salam kat dia tau..hihi..:P

AmirFX berkata...

Nak masuk sahur dah kejap gi.. Kat rumah saya ada imam tua.. Merangkap kepada bapa saya sendiri.. haha..

ORLANDO AHMAD berkata...

owh... hensem la jugak (nada jeles)

A'IM berkata...

selamat berpuasa :)

blog-tips-kurus berkata...

PH,
mungkin tidak sebab majoriti staf=golongan ibu, yg pastinya nak balik berbuka puasa dgn keluarga.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

arief,
asal selebriti je 'best' yek.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

GW,
hahaha... macamlah kau ini tua sangat! jadi datang tak ni? some1 is waiting..

blog-tips-kurus berkata...

VL,
hhhmmm... kompem tak janji tau! ish! betulkan nawaitu.. (",)

blog-tips-kurus berkata...

AmirFX,
anak pak imam rupanya.. :)

blog-tips-kurus berkata...

O Ahmad,
nampak sangat kau ini memandang rupa paras!!

blog-tips-kurus berkata...

Aim,
tq..u too.. :)

sahromnasrudin berkata...

bestnya..bukan senang nak berdamping dengan orang yang berilmu mcm beliau kan

Cik SHiNJU berkata...

pssttt...kim salam ke beliau yek..
hikhik... :P

blog-tips-kurus berkata...

SN,
betul.. sangat harap program petang ini berjalan lancar. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Cik Shinju,
ish! ish! spisis Vampire's Lovex ni. autograf mau tak? (",)

faiz berkata...

imam aran ni org nogori kan..

Kapten Atok berkata...

blh lah usha2 imam muda hensem ittew

Bella Bell berkata...

ok.. selamat berbuka dear :)


^^

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
MANTIN, Negeri 9.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Kptn atok,
aikkk?!! atok kptn ni pon b'kenankah???

blog-tips-kurus berkata...

Bella B,
tq dear. to u too.. (^.^)

LinkWithin

related posts with thumbnails