Rabu, 4 Januari 2012

WW#1.2012 Tips Ngorat Star Wars

Pedang Lightsaber Star Wars

62 ulasan:

Waqheh berkata...

gua pun nak beli 1 lah..buat modal ngorat heehee

blog-tips-kurus berkata...

Waqheh,
aiiikkk!!? takkan tiru skill budak kecik belum sekolah kot!!

Tukang Karut berkata...

dekat mana ada jual ni?

akubiomed berkata...

Kalau anak kecil melakukan memang cute dan dapat menawan hati. :-)

p/s: Jom derma darah di PDN pada Ahad ini.

ORLANDO AHMAD berkata...

mohon ajarku sifu

JR berkata...

Kalau budak besar (20 tahun ke atas) buat cam ni lagi cute kan??

Entri terbaru di blog JR: "Jom Beli Kereta Baru, Harga Cuma RM4,000!!!"

khaifaiz berkata...

sweetnyer teknik ni

Asrul "iLham" Sany berkata...

sy ada pedang ni kat rumah hohohoho

blog-tips-kurus berkata...

TK,
nak senang p cari kat Coket. mudahdotkom ke... nak ngorat sape lg ni?? (",)

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
fakta yg tak boleh disangkal!!

*Ahad ni berada di kampung-kenduri.

blog-tips-kurus berkata...

OA,
haha! itulah cetusan hati seorang pan-Asia (uwekks!!) yg selalu putus cinta. (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

bro JR,
aiyo!! skil ini hanya cute untuk budak tadika tabika aje!! ;)

blog-tips-kurus berkata...

KhaiF,
hoho! org udah tunang diam-diam je yek! ;)

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
i knew it!! of course!! :-)

AmirFX berkata...

Kompom boleh menawan hati.. haha.. Nak cuba gak dekat Tips lah nanti.. :p

Nizam berkata...

ceh..ingat ape tadi..hehe...

Hizami Rahim berkata...

haha comel la itu budak

blog-tips-kurus berkata...

Amir,
tak yah guna pedang tu!
bagi kereta auto je. hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Nizam,
hehe! sori bro! :-)

blog-tips-kurus berkata...

Hizami R,
itu budak yg semeja dgn kami-lupa dah nama mak dia. hehe!

Nizam berkata...

hehe..betul tu..tapi kan...baik updated benda yg bermanfaat lagi bagus..tak gitu?hehehe

ciK LyndaWawa berkata...

fuyoo..fhewit..hehehe

CikAnyss' :O berkata...

siap nbe tepon lagi tu .. hehe

aleen aiden berkata...

nak juga!!hu3

Kancil 8349 berkata...

hahaha...cara ngorat zaman baru

LadyBird berkata...

tips mengorat budak kecik..

kalau budak besar yang buat.. mesti kene penampar sulung nih.. :D..

HEROICzero berkata...

peh dasyat juga tips ni . hahaha !

EmpayarUtama berkata...

Waaa cantik tu kat mana beli?

tehr berkata...

wah, bukan main lagi gaya nampaknya
haha

hanaahmad berkata...

amboi kemain adik tu.. hehe

blog-tips-kurus berkata...

Nizam
betul! pengisian mesti mantap! :)

blog-tips-kurus berkata...

cik LyndaW,
jangan ajar anak mcm ni yek. hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Anyss,
haha! tak tahan!!

blog-tips-kurus berkata...

Aleen A,
woittt!! agak2 le.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Kancil,
kecik lagi dah kreatif, kan?! :-)

blog-tips-kurus berkata...

LadyB,
kaki pon naik. hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Hero,
takkan nak tiru??

Cik SHiNJU berkata...

hahaha...budak kecik pun kreatif...
malu jer bro2 yg situ... :P

Suhami Ahmad berkata...

amboih....dia ngorat model

bukan photographer berkata...

haha..cute giler...

YOUsoF berkata...

Jaga², budak kecik pun dah pandai praktikkan ilu mengurat. Pengaruhbapaknya mungkin.. ;D

kak mah berkata...

Ooooo...panjang pedang dari tuannya..

blog-tips-kurus berkata...

EU,
mungkin boleh didapati di Coket. :)

blog-tips-kurus berkata...

bro tehr,
keperwiraannya terserlah! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Hana A,
hehe! gaya + mutu=keunggulan!

blog-tips-kurus berkata...

cik Shinju,
kalaulah depa perasan entry ni... hoho!!

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
kecik2 dah pandai... huh!

blog-tips-kurus berkata...

bukan Photographer,
cute aje lah! (^.^)

blog-tips-kurus berkata...

YOUsof,
maknya bengkek je! hehe!

blog-tips-kurus berkata...

kak Mah,
bercita-cita tinggi tu! (*0*)

dill berkata...

comelnye anak ni :)

dill.

Jumir berkata...

Adam tu nk ngorat aku tu...tapi dia malu nak pi kat aku. Eceh!

A'IM berkata...

haha.style... leh wat modal

d_LA berkata...

hebatnye budak tu ade pedang star wars..persoalannya, berjaya ke x ngorat awek 2 org tu?
yayang, amik je lukisan2 ai kalo berkenan, jgn tgu ai jwb..taw2 la ai kan asek bz je..hehe

vampire's lovex berkata...

hamboiiii kecik2 dah pandai...meh kat akak meh,akak cekci tu sombg...

blog-tips-kurus berkata...

dill,
mase kecik semuanya comel belaka.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

wok J,
lupa lo, name si cilik ni Adam Starwars!!

blog-tips-kurus berkata...

A'im,
ish! gunalah teknik lain... (",)

blog-tips-kurus berkata...

d_LA,
tqvm dear. lap u!!

*model bajet lawo tu control ayu le.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

VL,
akak2 tu kan berangan jadi Tyra Banks. hoho!!

chii berkata...

berjaya dak ngorat??

blog-tips-kurus berkata...

chii,
haha! Adam will go back n practise!!

LinkWithin

related posts with thumbnails