Jumaat, 3 Jun 2011

Penangan Nora Elena!!

Salam sejahtera untuk anda semua.
Semoga sentiasa dirahmatiNya, sihat & ceria.
Sekejap sahaja dah Jumaat. Jangan lupa rebut peluang  buat pahala sunat hari ini.  (^.^)

Nora Elena..
Menarik sangat ke siri Nora Elena tu? Barisan pelakonnya memang sedap mata memandang. Mengambil inspirasi daripadanya, maka dengan suci hatinya aku namakan 2 makhluk yang aku baru bela ini sebagai Tizz Nora & Tizz Elena. Semoga mereka gembira & hidup subur bawah jagaanku (setelah LoLo  yang subur itu pergi buat selama-lamanya). aamiiinnnnn..
.
.
Tizz Nora & Tizz Elena yang disayangi

*express class Jawa:
 1. cili = lombok
 2. cili padi = lombok rawit
 3. lada besar = lombok gedi
 4. lada benggala = capsicum. hehe!!


28 ulasan:

TheFusionTea berkata...

Aslmkum, best jugak ceta tu, byk la pulak bunga sampai penuh boot keta :)

Mrs.Yie berkata...

langsung x tengok cite tu sebab x minat..:)

Cik SHiNJU berkata...

sokmo terlambat solat mgrib gara2 seth tan...xleh jadi.. kena beli novel n abaikan citernye kat tb3 tu...

blog-tips-kurus berkata...

The FT,
Waa'laikumussalam.
banyak bunga? 'oklah tu'! (nada kakak Dato' CT iaitu Saidah). :-)

blog-tips-kurus berkata...

Mrs Yie,
ade jugak yg tak minat. geng la kite! *.*

blog-tips-kurus berkata...

cik shinju,
kau telah ditewaskan oleh seth tan?! hhhmmmm.. anyway, dah abis bace novel tu, sila pos sini yek. hehe! :-)

apik pehe berkata...

isk3..ramainyer dah kena penangan nora elena..huhu

UYC berkata...

tu la psl ahahaa sme pmpuan dok asek sebut nora elena. cun mcm nora danish ke dia :D

JARI TERBARAI berkata...

jiwang ni hehhehe

blog-tips-kurus berkata...

ap,
biasa la tu, drama bersiri memang kadang-kadang ade candu. drama indon, cina, taiwan, korea yg x phm tu pon orang boleh melekat!!

blog-tips-kurus berkata...

UYC,
tak semua perempuan tau, tapi mungkin MAJORITI LELAKI..

blog-tips-kurus berkata...

Jari Terbarai,
(ngeri pulak membayangkan jarimu!)
saye tak jiwang lo!!

Gayahspears berkata...

x tgk ceta tu pon.. xley masuk la..huhu

ehem2.. ape yg xley komen n3 gayah ka??? boleh ja.. huhu

Linda Musa berkata...

dok dgr2 je org komen pasal cerita tue...tapi x penah tgk pun :(

apik pehe berkata...

ahaha...apik tak lekat lagi ni..kena bagi cerita dulu kat apik,,baru melekat..hehe

Suhami Ahmad berkata...

Aiyoooo atok ingatkan apelah ber'Tizz' bagai tu...papun tahniah...bumi hijau!

blog-tips-kurus berkata...

G Spears,
certain blog kene blocked (opis). kat umah ok je.. :-)

*tak suke Aron A yek? hehe!

blog-tips-kurus berkata...

LM,
bertambah lagi statistik yg x tengok.. :)

blog-tips-kurus berkata...

ap,
apik nak cite ape? ce cite mcm UcopWilcha ke? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
inspired by mak atok, rajin tanam bunga tuuuuu... Green Lover!! :-)

tehr berkata...

cerita baru ke ni?
saya tak tau apa2

BLADE EDGE berkata...

Assalamualaikum...


saya x ikut citer ni..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

blog-tips-kurus berkata...

tehr,
iye.. 7-8pm @ TV3.
tak penting pon.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

BE,
baguslah.. hihi!
happy to U too. (*_*)

padin berkata...

hehee aku jarang tengok drama ni, tapi cerita nora elena ni seminggu je aku rasa terlepas tengok heee

blog-tips-kurus berkata...

padin,
ooooo... antara anak Adam yang dah kena penangan Nora Elena. :-)

Nur Misnan berkata...

tak lepas punya
benci tgk ivone.. grrrrrrrrr

blog-tips-kurus berkata...

Nur M,
uuuu..penonton tegarnya benci ivone!! (sape ivone?!)

LinkWithin

related posts with thumbnails