Rabu, 8 Jun 2011

Wordless Wednesday ~ Rabu Membisu-2





@ Solaris Dutamas


34 ulasan:

Mrs.Yie berkata...

amboi kerusi panjang benor kakinya..sape yg nak duduk tu? :)

アヌム ちゃん berkata...

nice!

Solihin Zubir berkata...

pergh! kalah kerusi reff badminton tuuu.. haha..

apik pehe berkata...

hehehe,,naper la kusi tu nk kena tinggi..cian kt orang yg nk duduk,,hehhe

Cik SHiNJU berkata...

.......? ,....! ..... (komen bisu..ahaks :P )

Raden berkata...

erk..chair for tallest man alive? is it??

gedek! berkata...

kerusi untok hantu galah...

Hans berkata...

mak aihhh
cantiknya tempat nih

Filem KL Gangster

Suhami Ahmad berkata...

wah, rumah baru ke???

ghost writer berkata...

house of glass..nanti kalau banyak duit aku nak buat macam nih..ha3

coretan rizal berkata...

komentarnya sudah saya bals di di sini klik saja

syaimz berkata...

haha,macamne lah nak duduk kat kerusi tu.haha

blog-tips-kurus berkata...

Mrs Yie,
dok tau laa.. kami tgkp gmbr je. :)

faiz berkata...

cantik tmpt ni...rumah ke ni..

blog-tips-kurus berkata...

erk..(tak reti bace Jepun!)
sis frommetoyou, thanks! :)

blog-tips-kurus berkata...

SolihinZ,
camne reff nak manjat?!

blog-tips-kurus berkata...

apik p,
supaya orang tak duduk la tu. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

cik shinju,
cissssssss kek kamu! hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Raden,
tallest man tu saiznya gedi-tak muat lo. lagipon dah nak sentuh siling tu..

blog-tips-kurus berkata...

uncle G,
iyaaaaaaa.. mungkin! mujurlah hijabku ditutup. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Hans,
memang kat art studio tu.. :)

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
rumah baruku sudah lame lo!

blog-tips-kurus berkata...

ghost w,
dunia ini hanya sementara.. tapi $$ mu, suka hati mu la kan? :-)

blog-tips-kurus berkata...

c rizal,
ok boss. :)

blog-tips-kurus berkata...

syaimz,
nampak sangat TAK kasi duduk kan!

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
itu ialah di studio seni @ Solaris.

d_LA berkata...

awatla tinggi bebenor kerusi tu???hahaha..sape berani nak duduk?

Gayahspears berkata...

perghhh gambo >_<

blog-tips-kurus berkata...

d_LA,
makhluk halus. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

G Spears,
hoho! tapi itu kerusi kayu betul tau! :-)

puanbee berkata...

tinggi ke panjang tu ? heee

blog-tips-kurus berkata...

puanbee,
kaki bangku tinggi. :-)

slimdiet2 berkata...

tinggi betul kerusi tu. camna nak duduk?

blog-tips-kurus berkata...

slimdiet2,
untuk tontonan semata-mata..

LinkWithin

related posts with thumbnails