Rabu, 1 Jun 2011

Erra bertudung, Salma Juara Mentor 5-entry dah basi ke?

Tahniah kepada Salma~Juara Mentor 5.
Persembahan mantap bersama Jaclyn Victor, tak tenggelam. Just nice!

Tahniah juga kepada Erra Fazira selaku mentornya. Murah rezeki mereka. Erra juga dilantik sebagai duta tudung Desa Murni yang diasaskan di Terengganu. Semakin cantik, anggun bergaya apabila beliau memakai tudung..


Jangan pertikaikan kenapa bos DM tu tak pilih muslimah yang sudah bertudung atau kenapa tak pilih korang. ewah! hehe! Bisnes beb! mesti ade commercial values. Mane tau, lepas ni Erra Fazira terbuka hati untuk bertudung litup seperti Noor Kumalasari. So, tak perlu buang masa & tenaga 'buat ketupat' atau jadi pengkritik yang tak diundang. Mari sama-sama muhasabah diri sendiri. Life is too short.. 

10 ulasan:

ceq mas berkata...

dush!!!terkena batang idung..hehehehe btul3..sama2 muhasabah diri

Mrs.Yie berkata...

orang perempuan kalau bertudung memang nampak manis walaupun dia x cantik.. :)

Suhami Ahmad berkata...

life is too short :)

Ibnushukran berkata...

moga erra akn mngikut jjak lngkah kak catriana ross untuk bertudung,msti lawa... :D

bersama kak Es berkata...

Allah suruh tu pasti sebab nak memartabatkan kita.. :)

blog-tips-kurus berkata...

ceq mas,
i tak tuju kpd u tau.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Mrs Yie,
mmm.. manisnya ayat itu. :)

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
ye.. & also unexpected!

blog-tips-kurus berkata...

IbnuShukran,
dah memang beliau tu lawa.. (macam kami! hehe!)

blog-tips-kurus berkata...

kak Es,
ye kak. beruntunglah kan? (*.*)

LinkWithin

related posts with thumbnails