Friday, June 17, 2011

Mi Udang Banjir Tanjung Karang

Depan kedainya

 
Rupa parasnya

sebelah masjid

* Ada 8 ekor udang segar saiz sederhana.
* Perah lagi 2, 3 biji limau kasturi sebab kuahnya agak manis..
* Soto ayam kampung pon ada dijual di sini.

38 comments:

Unknown said...

perghh..terliur kot..alamak nie yg nak makan gak nie..

blog-tips-kurus said...

cucu U,
dah lewat malam. dala mimpi je yek! :-)

Cikli said...

suatu hari, aku kan pergi serang beramai-ramai. insyaAllah.

blog-tips-kurus said...

Semoga perjuanganmu diberkati.. :-)

vampire's lovex said...

pehhhh melelehhhhhh !!! waaaaaaaaaaaaaa...menchikkk

Unknown said...

waaa..nk rase jugak

Unknown said...

saya biasa makan roti canai banjir je
mi udang banjir ni belum cuba lagi

blog-tips-kurus said...

VL,
sabarlah nak.. duniawi je ni. hehehe!!

blog-tips-kurus said...

apik p,
silalah datang ke Tanjung Karang. :-)

blog-tips-kurus said...

tehr,
konsepnya sama je.. cuma yang ini banyak udang & memang SEDAP! (^^,)

JR said...

JR baru sudah makan, tapi tengok foto mee udang ni saja dah rasa lapar balik!!

Asrul "iLham" Sany said...

sedapnye... paling suke makan mee udang / mee bandung

;D

James Alexander said...

kalau sedap, boleh la berkunjung ke kedai ni nanti...

Raden said...

harge die oke tak?

Santan Berlada said...

wow...
boleh layan ni... hehehe

Unknown said...

apik datang pastu kak belanja ek

Unknown said...

perghhhh!! brapa Rm???

faiz said...

mee udeng ni den kureng skit..sebab manis skit kan..

Ummi Alesya Sofea said...

bestnyer udang...

blog-tips-kurus said...

JR O,
maafkan saya..

blog-tips-kurus said...

AiS,
kalau kurang manis LAGI SEDAP! :-)

blog-tips-kurus said...

JA,
silalah berkunjung ke sana.. :)

blog-tips-kurus said...

Raden,
RM5-6 kot! aku tukang makan je. hehe!

blog-tips-kurus said...

SA,
bolehlaaaa.. sekali-sekala. (^^,)

blog-tips-kurus said...

ap,
akan dipertimbangkan wahai apik..

blog-tips-kurus said...

NI,
tanye Raden yek. tadi dia dah tanye. :-)

blog-tips-kurus said...

faiz,
iye.. kuahnya pekat & manis. kena perah limau baru kawwwww!!

blog-tips-kurus said...

UAS,
kalau tak alergik, semuanya sedap! (^.^)

ghost said...

kebanjiran udang di tanjung karang...

layan gambar makanan tgh malam macam nih buat aku rasa nak buka restoran 24 jam plak..jadi takde lar aku rasa lapar.

K said...

perghh!!

macam sedap, ni yang lapor ni :P

ORLANDO AHMAD said...

tahukah anda gua membaca entry ini dengan perut yg kruuk kraakk... lapo weyh!!!

Zaza said...

rindu saat di malaysia.. :'(

blog-tips-kurus said...

ghost w,
GERAI 24jam pon dah cukup bro. mungkin kau akan jadi tokey yang OBES!!

blog-tips-kurus said...

sk,
LAGI SEDAP kalau kurangkan sikit je manis kuahnya itu. :-)

blog-tips-kurus said...

Jari YT,
bro, lain kali jangan tidur lambat!! 12.46am ialah waktu tidur manusia normal..

blog-tips-kurus said...

zaza,
di manakah dikau sekarang? cepat balik!! (*.*)

Unknown said...

atok baru menyantap mee hudang semalam >_<

blog-tips-kurus said...

atok SA,
same pulak kita. hihi!

LinkWithin

related posts with thumbnails