Jumaat, 17 Jun 2011

Mi Udang Banjir Tanjung Karang

Depan kedainya

 
Rupa parasnya

sebelah masjid

* Ada 8 ekor udang segar saiz sederhana.
* Perah lagi 2, 3 biji limau kasturi sebab kuahnya agak manis..
* Soto ayam kampung pon ada dijual di sini.

38 ulasan:

cucu umie berkata...

perghh..terliur kot..alamak nie yg nak makan gak nie..

blog-tips-kurus berkata...

cucu U,
dah lewat malam. dala mimpi je yek! :-)

Cikli berkata...

suatu hari, aku kan pergi serang beramai-ramai. insyaAllah.

blog-tips-kurus berkata...

Semoga perjuanganmu diberkati.. :-)

vampire's lovex berkata...

pehhhh melelehhhhhh !!! waaaaaaaaaaaaaa...menchikkk

apik pehe berkata...

waaa..nk rase jugak

tehr berkata...

saya biasa makan roti canai banjir je
mi udang banjir ni belum cuba lagi

blog-tips-kurus berkata...

VL,
sabarlah nak.. duniawi je ni. hehehe!!

blog-tips-kurus berkata...

apik p,
silalah datang ke Tanjung Karang. :-)

blog-tips-kurus berkata...

tehr,
konsepnya sama je.. cuma yang ini banyak udang & memang SEDAP! (^^,)

JR Online berkata...

JR baru sudah makan, tapi tengok foto mee udang ni saja dah rasa lapar balik!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

sedapnye... paling suke makan mee udang / mee bandung

;D

James Alexander berkata...

kalau sedap, boleh la berkunjung ke kedai ni nanti...

Raden berkata...

harge die oke tak?

Shamsuddin Amin berkata...

wow...
boleh layan ni... hehehe

apik pehe berkata...

apik datang pastu kak belanja ek

NICK IRFAN berkata...

perghhhh!! brapa Rm???

faiz berkata...

mee udeng ni den kureng skit..sebab manis skit kan..

Ummi Alesya Sofea berkata...

bestnyer udang...

blog-tips-kurus berkata...

JR O,
maafkan saya..

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
kalau kurang manis LAGI SEDAP! :-)

blog-tips-kurus berkata...

JA,
silalah berkunjung ke sana.. :)

blog-tips-kurus berkata...

Raden,
RM5-6 kot! aku tukang makan je. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

SA,
bolehlaaaa.. sekali-sekala. (^^,)

blog-tips-kurus berkata...

ap,
akan dipertimbangkan wahai apik..

blog-tips-kurus berkata...

NI,
tanye Raden yek. tadi dia dah tanye. :-)

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
iye.. kuahnya pekat & manis. kena perah limau baru kawwwww!!

blog-tips-kurus berkata...

UAS,
kalau tak alergik, semuanya sedap! (^.^)

ghost writer berkata...

kebanjiran udang di tanjung karang...

layan gambar makanan tgh malam macam nih buat aku rasa nak buka restoran 24 jam plak..jadi takde lar aku rasa lapar.

sergeant keroro berkata...

perghh!!

macam sedap, ni yang lapor ni :P

JARI YANG TERBARAI berkata...

tahukah anda gua membaca entry ini dengan perut yg kruuk kraakk... lapo weyh!!!

z a z a berkata...

rindu saat di malaysia.. :'(

blog-tips-kurus berkata...

ghost w,
GERAI 24jam pon dah cukup bro. mungkin kau akan jadi tokey yang OBES!!

blog-tips-kurus berkata...

sk,
LAGI SEDAP kalau kurangkan sikit je manis kuahnya itu. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Jari YT,
bro, lain kali jangan tidur lambat!! 12.46am ialah waktu tidur manusia normal..

blog-tips-kurus berkata...

zaza,
di manakah dikau sekarang? cepat balik!! (*.*)

Suhami Ahmad berkata...

atok baru menyantap mee hudang semalam >_<

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
same pulak kita. hihi!

LinkWithin

related posts with thumbnails