Ahad, 22 Mei 2011

Di mana tempat kapal terbang isi minyak?

Alhamdulillah..
Selamat kami landing walaupun tadi asyik langgar awan.
Mungkin awan itu amat terpilu sebab dilanggar. Maafkan kami wahai awan-awan.. no short-cut, no choice!

Tadi aku berkesempatan merakam gambar anak-anak kapal sedang membuat rutin biasa sebelum kapal terbang (faham kan?!). Ya, sebelum kapal itu dipandu/diterbangkan oleh juru terbang!  Sebelum ni aku tak pernah nampak.. Makanya sebagai pengetahuan am je la. (Sebenarnya aku yang agak jakun teruja!). 

Gunalah PETRONAS :-)

Pandai-pandailah korang kelik gambar tu bagi besar yek. Maklumlaa.. tangkap guna hp 3.2mp je..! itu pon ehsan wok J. Best naik kapal ni sebab tak perlu panjat tangga-ada jejantas fleksibel tu..

Sekian sahaja soalan am sebelum memulakan hari baru.

* Sesok SENIN! Ojo malas-malas. No Monday Blues! Kerja itu ibadah. Potong kuku hari Isnin pon dapat pahala sunat. (^.^) 


18 ulasan:

Ain Zulaikha berkata...

huhu tak pernah naik kapal terbang, tapi terfikir gak camne diaorang isi minyak hahhaa

apik pehe berkata...

hehe..diorang guna petronas ker?maybe pakai ron95 kot..hahaha

Khuzrin Kamarudin berkata...

kapal terbang bukan guna aang batu ke <--tak tahu.. hahahaaa...

blog-tips-kurus berkata...

AZ,
bukan awak sorang yang belum pernah terbang. Insya Allah, nanti boleh terbang yek! :)

blog-tips-kurus berkata...

ap,
haha! tak dapat nak jawab! ye kot!! :-)

blog-tips-kurus berkata...

KK,
ish! berat la kalau guna sumber tu. kang macam mane depa nak buang lebihannya? hehe!

Suhami Ahmad berkata...

psttt....atok tak ponah laie naik ketobang! nak gugur peparu ni ha!

Cik Cempaka berkata...

CC taktau naper hari ni punya lah bersemangat gie keje...awal kemain sampai..hihi

SyafzMagz.com berkata...

kapal terbang guna minyak rambut kan?

SyafzMagz.com

tengkorakemas berkata...

dalam filem apa ntah TE pernah tengok satu babak kapal terbang tentera datang isi minyak kapal terbang biasa,

sambung hos dan salurkan minyak, jadi begitulah cara isi minyak ketika di udara :D

Azham Vosovic berkata...

tak pernah naik kapal terbang hehehe

blog-tips-kurus berkata...

tok SA,
gayat rupenye org tuo ni! :)

blog-tips-kurus berkata...

CC,
Syabbass bete! mesti ade ape2 ni! :-)

blog-tips-kurus berkata...

SM,
aa ah! kpl terbang mainan!

blog-tips-kurus berkata...

TE,
ooo.. superman ke yg bertanggungjawab tu?

blog-tips-kurus berkata...

AV,
hehe! nanti naiklaaaa.. (^.*)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

isi petronas or shell yerk :)

blog-tips-kurus berkata...

TA aka ti,
PETRONAS! produk M'sia. (*.*)

LinkWithin

related posts with thumbnails