Ahad, 29 Mei 2011

Antara Masjid dan Pejabat di Putrajaya

24 Jamadil Akhir 1432 = 28 Mei 2011.
'Himpunan Sejuta Belia', Putrajaya 2011.


Belia Perak sedang baraan ke masjid..

Ini bukan masjid tau!!
Pejabat Perdana Menteri ~ JPM


Masjid Putra

Masjid Besi

Masjid Putra
Macam mane depa kira 1 juta tu?
Aku & Wok J adalah antara penyumbang statistik & pengunjung budiman yang menyokong bisnes puluhan gerai-gerai di situ. Kami juga berbesar hati untuk menurunkan tandatangan eksklusif pada dinding belia..

*ok je guna Xperia sebab modelnya.. :-)

8 ulasan:

apik pehe berkata...

huhu..cukop sejuta tak?

Zulfikar Hazri berkata...

tak kisahlah, janji ramai datang... seb bek tak lengang...

ghost writer berkata...

iye ker sampai sejuta..tengok kat tv macam tak sampai sejuta jer tips..belia macam kitaorang tak datang pon..so mmg tak cukup lar tuh kan..

terperasan plak,berapa banyak masjid kat putrajaya?

blog-tips-kurus berkata...

apik p,
cukop kot! media mesti cakap cukup.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

ZH,
ade banyk gerai, banyak aktiviti.. mesti ramai lo! (*.*)

blog-tips-kurus berkata...

gw,
rame le bro. dari negeri pon datang maaa.. nampak ai tak kat tv tu? hoho!

*kat hot spot ade 2 masjid. Precint lain mesti ade lagi.. kan ramai umat Islam kat situ. :-)

krole berkata...

wuahh!!! bestnye...jeles2...krole x pegi pong~

blog-tips-kurus berkata...

krole,
rugi la bro! tapi tak le rugi besar kalau tak pergi.. (",)

LinkWithin

related posts with thumbnails