Isnin, 27 Jun 2011

Kalau Terpakai Terbalik, Tanda Nak Dapat Sesuatu?!


Pernah tak secara tidak sengaja, anda telah terpakai baju secara terbalik?
Takpon, terpakai sandal/kasut yang sebelah kiri lain, kanan lain?
Hehehe...!

Beberapa hari lalu, ada seorang manusia telah memakai sandal Nautifit di sebelah kanan dan Bata (BATA??) di sebelah kiri. Keadaan berlaku dalam 2-3 minit je, sempat disedari sebelum menjadi lebih parah. (mujur dalam pejabat je!)


Beberapa jam kemudian, datang seseorang yang istimewa membawa sesuatu yang istimewa kepadanya. Jeng! jeng! jeng!
.
.
.
.

Taraaaaaaaaa!!!



Nampak tak apa yang beliau bawa? Sila tumpukan di tangan KIRI ye.
YEAAAAYYYYY! Beliau telah bermurah hati membelikan 1 set lunch McD. KEJAMnya beliau..!! Kejam sebab beliau sengaja menambahkan kolestrol homosapien yang pakai sandal terbalik di atas. Walau bagaimanapun, MERCI BEAUCOUP sis A!! Wo ai ni!! :-)

* Tahun 2004, pernah juga pakai sandal terbalik. Dari rumah menuju ke bank dan sedar di pejabat Wok J. Mujur hari minggu & naik kereta beliau. Kemudian dapat berita gembira pasal kerja. Semuanya kebetulan je kan!? (>.<)


44 ulasan:

d_LA berkata...

kalo camtu nak try pakai kasut terbalik gaklah..kot2 dpt bite baik gak..hahaha..kebetulan kan..

James Alexander berkata...

cube try pakai tudung terbalik...

agak2 mau dpt untung lebih besar punye... hehehe...

FasiHaH SupiaN berkata...

hamboiiiii laju ja dia ekkkk

CikPuan Fara berkata...

wahahah bestnye kalau kebetulan tu dpt rezeki yg tak dijangka kan heheh..

panda putih berkata...

haha, mcm tu pulak. kalau mcm ni nak wat selalu la.. pakai seliper lain2.. nak mcD..

faiz berkata...

ye ke camtu..esok nk pakai selipar terbalik la..hehe

muz berkata...

esok saya try datang kerja drive keta pakai gear reverse... wish me luck ye...

Roza Ami Nanomiya berkata...

haha. kalau ler pg makan kat luar pakai mcm tu

apik pehe berkata...

hehehe..naseb bek tak jauh,,hahaha..apik penah jer

blog-tips-kurus berkata...

d_LA,
mesti dalam keadaan tak sedar la dear.. :)

blog-tips-kurus berkata...

JA,
ape kata JA yang pakai dulu?
*kalau sengaja, tak aci lo! :-)

blog-tips-kurus berkata...

FS,
hihi!
(laju ape dear?!)

blog-tips-kurus berkata...

CikPuan F,
YA! saat itu sangat indah.. :)

blog-tips-kurus berkata...

PP,
panda makan buluh je kan? (*.*)

blog-tips-kurus berkata...

faiz,
tak boleh dirancang bro! :)

blog-tips-kurus berkata...

muz,
U drive yourself CRAZY!! (",)

blog-tips-kurus berkata...

RAN,
anggap je la itu pesen baru ala KEPOPOP!!

blog-tips-kurus berkata...

ap,
memang bernasib baik, syukurlah nak. :)

DrSinga berkata...

kasut macam tu..
di zaman sekarang ..
satu pesen tau!!!

miszlady berkata...

cik tips...

husband i kata kalu dh selalu sgt pakat terbalik tu org tu 'cemerkap' namanya .. haha3..

Jumir berkata...

tu laaa aku dh kabo..walaupun kebetulan...tp kdg2 terbetul plak.

blog-tips-kurus berkata...

DrSinga,
(roarrrr!!)
aaaa... kan memang pesen! :)
*designer dah abis idea..

blog-tips-kurus berkata...

miszlady,
itu memang TAK SENGAJA dengan bonafide maaa... (",)

blog-tips-kurus berkata...

wok J,
dah jadi suratan... :-)

Cik SHiNJU berkata...

Kalu sengaja pakai terbalik bleh x? heheh...

Solihin Zubir berkata...

tahyul ni.. tahyul.. hehe..

blog-tips-kurus berkata...

cik shinju,
TIDAK!! hoho! :-)

blog-tips-kurus berkata...

SZ,
haha! keBENARan.. (^.^)

Suhami Ahmad berkata...

kalau cmtu atok pun nak pakai sandal terbaliklah hihi

phentermine berkata...

People generally have this notion that loosing weight through just diet pill will be easy, but that's not so. Diet pill works well if a person consumes low-fat diet and has a habit of working out regularly. Simply popping diet pill and waiting for miracle to happen within weeks or months will only give you pain. Loosing weight is slow process that requires time and commitment, but then you really feel proud about yourself when you see yourself in the mirror and say, "Is this me."

aleen aiden berkata...

amboih!klo ain sengaja pakai lain sbelah boleh?dpt mekdi gak x?atau kepsi pon xpela...hu3

NuSaNa NoSa 91 berkata...

smlm keen pon baru pas mkn mcd.. tp xgemuk2 lg.. hihii~ ^_^

JARI YANG TERBARAI berkata...

kalo pakai spender terbalik ape tanda?

JARI YANG TERBARAI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
konsepnya JANGAN sengaja lo.. (",)

blog-tips-kurus berkata...

AA,
SENGAJA? reject! hoho! :)

blog-tips-kurus berkata...

NusanA,
untungnya cik mek ni..!

blog-tips-kurus berkata...

Jari YT,
tandanya cuai & menzalimi diri sendiri..

aku HIV positif berkata...

tbalik pun sesekali nampak cantik.
agak2 kalau lady gagap buat ramai yg tiru

blog-tips-kurus berkata...

AHP,
kalau tak kontra sangat, lawa la kot! (*.*) pelik sangat la pesen lady tu..

Puanbee2 berkata...

selipar tu nampak sepadan lah haaa

blog-tips-kurus berkata...

PuanB,
kan?! hehe! :-)

ct berkata...

la sandal tu mane de terbalik! tu kn kategori kasut pelik di dunia:)

blog-tips-kurus berkata...

wok ct,
mmm.. lalala.. (>.<)

LinkWithin

related posts with thumbnails