Ahad, 13 November 2011

Yuna Penakut Libresse!!

Power Suit & Rock n Roll!!
(girls talk..)


Merci beaucoup Libresse and Nuffnang. hehe!
FOC designer cases for Nov. & Dis. 2011 (6 different designs).
Free stylish paper cut dolls also included.
ceh! macam main zaman kanak-kanak dulu.. (>.<)  

Tahniah Yuna!!
Tajuk lagu Penakut tapi banyak menang award AIM 2011. Lagu sempoi je..
~Lagu terbaik & persembahan vokal terbaik. Mantap betul duta Libresse ni!


Lirik Lagu Penakut - Yuna

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
tidak adil tidak adil baginya

kau tak penah cuba memahami aku
cinta kau ucap tak penah engkau tunjuk
dan bila tiba saat ku kehilangan
beban yang tak penah  cuba kau ringankan

Oh ini tidak adil tidak adil baginya
ini tidak adil tidak adil bagiku
ini tidak adil untuk kau bertanya jika aku mencintaimu juga
kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu

Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

*ada yang terasa ke dengan lirik ini?? kebetulan..

22 ulasan:

Azham Vosovic berkata...

lagu fevret sy ni....

INI TIDAK ADIL...
INI TIDAK ADIL...
INI TIDAK ADIL...

dill berkata...

eh! tak pnah jumpe lagi yang dalam bekas besi tu!

dill.

LadyBird berkata...

hihi.. ramai org suka yuna..

blog-tips-kurus berkata...

Azham V,
tak sangka tajuknya PENAKUT. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

dill,
ai baru rembat kat SOGO semalam. o yeay!! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Lady B,
talented + sopan + educated = pakej lengkap. :-)

Pondok Usang berkata...

hai.. org kajang juge ke..?

Titisan Hujan berkata...

knp TH xpenah tau pn sal AIM erk???



dh hapdate!

blog-tips-kurus berkata...

PU,
tidak! orang Malaysia .. :-)

blog-tips-kurus berkata...

TH,
ai pon tak tau. banyak sangat awards.. ;)

hyz berkata...

yuna besh!!! libresse tatau besh ke x sebab x pakai.. haha

HEROICzero berkata...

aku suka lagu ni . aku tak minat Yuna tapi aku kira lagu ni ada sesuatu . =)

Addin berkata...

duta libresse mestilah hebat :D hihi

MR . ORLANDO AHMAD berkata...

adibah nor pown guna brand ni

blog-tips-kurus berkata...

hyz,
(camne nak respon ye.. hhmmm..)

ok, it's girl's talk. ;)

blog-tips-kurus berkata...

Hero,
apakah sesuatu itu di hatimu? (ingatkan suka L tu.... hehe!)

blog-tips-kurus berkata...

Addin,
dia mabeles + osem!! (rosak ejaan, maaf!) ;)

blog-tips-kurus berkata...

Ustaz OA,
peka betul Mr Ustaz OA ini. hehe!

ABU berkata...

ah yuna lagi, malas ah...:P

blog-tips-kurus berkata...

Abu,
wei shenme???? hehe!

haikalblank berkata...

ah, walau ramai asyik banned dia tapi apa ada hal! ada otak kreatif dengan usaha berterusan pastinya berbaloi! stylo gak dia menang. haha

blog-tips-kurus berkata...

haikalB,
sayang le saye missed AIM tu..

sape banned dia? dengki la tu!!

LinkWithin

related posts with thumbnails