Thursday, November 24, 2011

Illegal Baby Names

demi anak-anak yang pelbagai warna..
1. Anus diharamkan di Denmark.

2. Nama lain yang diharamkan ialah Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 (Sweden). Cuba korang sebut? haha! Pronounced as ALBIN, don't ask me why!

3. Malaysia ada? Ada... iaitu Chow Tow=Smelly Head (Cantonese)

*credited: yahoo.com

28 comments:

Unknown said...

alahai somel2 nya cucu atok tu

Unknown said...

alahai... macam2

blog-tips-kurus said...

atok SA,
aikkk?? tiba-tiba je.. ;)

blog-tips-kurus said...

khaiF,
..ada.. :)

akubiomed said...

Ah gila ibubapa mereka menamakan anak-anak mereka dengan menamakan dengan perkataan yang tidak elok.

blog-tips-kurus said...

akubiomed,
kompem mereka itu non-muslim.. ;)

AmirFX said...

Haha.. Kalau kat sini ada yang bagi nama Lalang...

LadyBird said...

kalau zmn dulu2.. ade die bg nama anak nm2 yg digunakan untuk haiwan..

Unknown said...

aduh..panjang nya nama tu..tp sebutan nya mcm x kena je

Cik SHiNJU said...

Dulu mase skolah kesian dgn sorg senior tu sbb nama ayah dia ko*ek..
Cikgu suh dia tulis Abdullah dlm buku latihan sbb kesiankan dia asik kena gelak...

dill said...

sib baik name i sedap :)

haha!

dill.

Lea Isnawi said...

bunyi pun pelik
xde org nak wat nama anak kot

hehe

Unknown said...

huhu,..taknak tengok nama..nk tengok kucing jer

blog-tips-kurus said...

Amir,
oo.. harap dia tegas! :)

blog-tips-kurus said...

LadyB,
dulu-dulu memang banyak ambil inspirasi alam.. :)

ORLANDO AHMAD said...

nasib baik nama Gua kat German okei aje

blog-tips-kurus said...

chii,
ntah ape-ape, kan? :-)

blog-tips-kurus said...

Cik Shinju,
mujur cikgu itu bertindak bijak.

blog-tips-kurus said...

dill,
sedap dan maknanya baik.. :-)

blog-tips-kurus said...

Lea I,
orang2 sana memang pelik, kot!! ;)

blog-tips-kurus said...

Apik P,
kucing anak2 sedare tu comel pulak dlm gmbr. fotogenik!! (>.<)

blog-tips-kurus said...

Ustaz OA,
erkkkk!!! (it's getting into my nerves! haha! just kidding!) (>.<)

JR said...

Nama yg diharamkan di Malaysia: Tong Sam Pah, hahahaha...

SyedGraphix Dot Com said...

hahahaha. lahaii.. ade jgak diharamkan eh.

blog-tips-kurus said...

bro JR,
haha! tapi pernah jumpa kedai ke klinik nama TAI YICK..

blog-tips-kurus said...

SyedG,
itulah hakikatnya.. :)

Zik said...

erm dekat negara lain pun ada haramkan sesuatu nama.. tapi tak ingat apa nama tuh.. comel kucing atas tuh

blog-tips-kurus said...

Zik,
sila ingat cepat! nanti kongsi ya.. :)

LinkWithin

related posts with thumbnails