Khamis, 24 November 2011

Illegal Baby Names

demi anak-anak yang pelbagai warna..
1. Anus diharamkan di Denmark.

2. Nama lain yang diharamkan ialah Brfxxccxxmnpcccclllmmnprxvclmnckssqlbb11116 (Sweden). Cuba korang sebut? haha! Pronounced as ALBIN, don't ask me why!

3. Malaysia ada? Ada... iaitu Chow Tow=Smelly Head (Cantonese)

*credited: yahoo.com

28 ulasan:

Suhami Ahmad berkata...

alahai somel2 nya cucu atok tu

khaifaiz berkata...

alahai... macam2

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
aikkk?? tiba-tiba je.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

khaiF,
..ada.. :)

akubiomed berkata...

Ah gila ibubapa mereka menamakan anak-anak mereka dengan menamakan dengan perkataan yang tidak elok.

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
kompem mereka itu non-muslim.. ;)

AmirFX berkata...

Haha.. Kalau kat sini ada yang bagi nama Lalang...

LadyBird berkata...

kalau zmn dulu2.. ade die bg nama anak nm2 yg digunakan untuk haiwan..

chii berkata...

aduh..panjang nya nama tu..tp sebutan nya mcm x kena je

Cik SHiNJU berkata...

Dulu mase skolah kesian dgn sorg senior tu sbb nama ayah dia ko*ek..
Cikgu suh dia tulis Abdullah dlm buku latihan sbb kesiankan dia asik kena gelak...

dill berkata...

sib baik name i sedap :)

haha!

dill.

Lea Isnawi berkata...

bunyi pun pelik
xde org nak wat nama anak kot

hehe

apik pehe berkata...

huhu,..taknak tengok nama..nk tengok kucing jer

blog-tips-kurus berkata...

Amir,
oo.. harap dia tegas! :)

blog-tips-kurus berkata...

LadyB,
dulu-dulu memang banyak ambil inspirasi alam.. :)

ORLANDO AHMAD berkata...

nasib baik nama Gua kat German okei aje

blog-tips-kurus berkata...

chii,
ntah ape-ape, kan? :-)

blog-tips-kurus berkata...

Cik Shinju,
mujur cikgu itu bertindak bijak.

blog-tips-kurus berkata...

dill,
sedap dan maknanya baik.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

Lea I,
orang2 sana memang pelik, kot!! ;)

blog-tips-kurus berkata...

Apik P,
kucing anak2 sedare tu comel pulak dlm gmbr. fotogenik!! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Ustaz OA,
erkkkk!!! (it's getting into my nerves! haha! just kidding!) (>.<)

JR berkata...

Nama yg diharamkan di Malaysia: Tong Sam Pah, hahahaha...

SyedGraphiX berkata...

hahahaha. lahaii.. ade jgak diharamkan eh.

blog-tips-kurus berkata...

bro JR,
haha! tapi pernah jumpa kedai ke klinik nama TAI YICK..

blog-tips-kurus berkata...

SyedG,
itulah hakikatnya.. :)

Zik berkata...

erm dekat negara lain pun ada haramkan sesuatu nama.. tapi tak ingat apa nama tuh.. comel kucing atas tuh

blog-tips-kurus berkata...

Zik,
sila ingat cepat! nanti kongsi ya.. :)

LinkWithin

related posts with thumbnails