Saturday, April 30, 2011

Tips Ayat 'Power'!


credited: pikkaku.blogspot

Berikut diperturunkan beberapa ayat kek lapis berlapis yang boleh digunakan ketika anda cuba menjauhkan diri daripada teman dulu mesra tapi sekarang tak berapa nak mesra..
(aka Ayat "Berpisah" Tak Masuk Akal = Cosmopolitan Julai 2010).


1. 'Kamu patut terima lebih baik' = Aku patut dapat yang lebih baik.
2. 'Kita terlalu sama' = Bosannya dia ni.
3. 'You just don't get me' = Aku yang tak nak kat ko.

4. 'Saya tak bersedia untuk hubungan sebenar'
= Aku tak rasa inilah 'rupanya' hubungan sebenar.

5. 'Saya sayang kamu seperti seorang kawan'
= Sebenarnya, aku tak excited pon nak rapat dengan ko..

6. 'Saya perlukan ruang' = Aku nak pergi jauh daripada ko.
7. 'Saya nak fokus pada kerjaya' = Aku suka kat budak opis aku la.

8. 'Alangkah bagusnya jika segalanya OK antara kita'.
= Kan bagus kalau tak cakap pasal hal ni.

9. 'Saya tak mahu jadi penghalang' = Ko memang banyak menghalang.
10. 'Kita dalam haluan yang berbeza' = Ko tak layak laa..

11. 'Perasaan saya terhadapmu sangat kuat. Ia sangat menakutkan'.
= Aku tak de perasaan pon kat ko sebenarnya.. 

* Sila buat-buat faham & ambillah tindakan yang sewajarnya
apabila pasangan korang buat ayat warna hijau di atas. (^_^)

8 comments:

Unknown said...

hahahaha...aiyo..menakutkan

blog-tips-kurus said...

atok SA,
hehe! aaaaa... biasa yek?! :-)

tehr said...

hehe
memang sangat faham
sangat2 faham!

blog-tips-kurus said...

tehr,
'air teh ni sangat sedap laa..' hehe! :-)

Cik Cempaka said...

saya rasa kita patut fokus pada study dulu, maksudnya ..saya nak putuskan hubungan kita

hihi

blog-tips-kurus said...

Cik C,
hahah! setuju tu. kena fwd kat team Cosmo.. ;)

Ahmad Syarif said...

"sy tak selesa sekarang nie"

Aku xnak msg ngak ko lagi dah..
hahaha..

blog-tips-kurus said...

AS,
oooo.. ok! hehe!

LinkWithin

related posts with thumbnails