Jumaat, 1 April 2011

Atok-Jejak Hati ke Hati-Persatuan Duda-duda Cun 1Malaysia

Dengan rasminya, pada 7.50 pagi Jumaat yang mulia ini (waktu M'sia)~tanggal 27 Rabiul Akhir 1432H (selalu lupa bulan Islam)=1 April 2011, aku ditabalkan menjadi cucu pilihan atok (En.SuhamiAhmad) yang ke 7. Macam tau2 je aku suke nombor pitu~cam JemsBon 007 tu....!

Kesuwon ye tok :-) 

 
belog atok @ En Suhami Ahmad 

atok aku tu muda lagi. si dia yg berbaju merah di atas tu ialah super impose imej beliau dalam 40 tahun akan datang, Insya Allah kalau umur dia panjang.. Dia da siap ade mukobuku (aku pon tak seaktif dia!) = Apo2 Yolah. Korang tolonglah 'suka' atok muda aku ni yek sebab dia pon nak pemes!

* Atok bisik tadi beliau ada pasang niat juga nak join Jejak Hati ke Hati anjuran Persatuan Duda-duda Cun 1Malaysia (aku baru tau akan kewujudannya!!). Tuan Presiden iaitu En Mohd Ali Baharom cakap, semua warga Msia berstatus duda boleh join, tak kisah umur berapa..

** Presiden Ibu Tunggal Wilayah Persekutuan & Selangor; Sharifah Kamariah Syed Ibrahim cakap, 'kami hanya berminat menyertai aktiviti yang mampu menjana pendapatan & bukan hanya sekadar mencari pasangan'. - Utusan Malaysia. 



12 ulasan:

faiz berkata...

hahah..atok mmg sempoi kan..

blog-tips-kurus berkata...

dia berangan nak jadi Dato'/Datuk tu.. :-)

ezzu berkata...

memg cun lh atok nie..hehehe

blog-tips-kurus berkata...

ezzu,
'cun' tu macam tak berapa nak sesuai untuk kaum Adam laa..

Kembara Perantau berkata...

kacak gilak atuk tuuu..hehe ngam tk?

blog-tips-kurus berkata...

Kembara P,
kacak lagi ke? jaman mude2 nye ye kot!! >_<

Suhami Ahmad berkata...

huhu...sesamo...atok pun nak ucap mokasih gak

ghost writer berkata...

dah semakin banyak persatuan di malaysia sekarang ek...cuma perlu pilih ikut kesesuaian jer..

blog-tips-kurus berkata...

tok SA,
mmmm... $$ raya aji & puase kasi > ye tok! :-)

blog-tips-kurus berkata...

ghost w,
ye! sangat tepat berkali2. kena tengok objektifnya juga..

KUREKURE COMEL berkata...

tahniah....hehehe...mina dpt jgk dari atok....



salam perkenalan....

blog-tips-kurus berkata...

kurekure comel,
kure-kure pon blog' yek? >_<

LinkWithin

related posts with thumbnails