Khamis, 31 Mac 2011

kopi kurus & kopi saka


1. Kopi saka ~ boleh search @ darulruqiyyah.blogspot

2. Kopi kurus ~ macam2 ada.. cuba red guara-DCL. ade la yg mengaku telah berjaya mengurangkan ukur lilit pinggang=kempiskan perut. Mungkin kebetulan je kot!




kanan - kopi kurus
 

Di tempat kerja, anda mesti sediakan payung sebelum hujan - stok jajan mesti diwujudkan supaya tidak kebulur yang mana kelaparan boleh mendorong manusia menjadi ganas/bertindak tanpa rasional. panjangnye ayat!



stok jajan @ tempat kerja


Kalau p out-station, sila jangan lupa tapau gula/kopi/teh yg pihak hotel sediakan & letak kat pantry opis - dengan harapan budak2 opis akan bantu abiskannya.


guna Pal Sweet, kononnnnn....!

* Gula merah lebih elok daripada gula putih..

14 ulasan:

Naddia berkata...

tolong saye....saye da sgt temok!!!!

blog-tips-kurus berkata...

Naddia,
merujuk kepada bukti gambar; MANE YG GEMOK TU WOK oittt??!!

papabear berkata...

kopi saka... scary nyer..

Suhami Ahmad berkata...

atok kat opis tak lapau, tapi kat uma lapau....

Balqees Amanda berkata...

haha kat mcD pon selalu gak buat keje tapau2 nih..kt kfc tapau btol sos.

Latifah berkata...

emmmm... motif?
saya pun temok juga.
ish... berat ni susah sungguh nak turun. huhuu...

blog-tips-kurus berkata...

papabear,
ade... hehe!

blog-tips-kurus berkata...

tok SA,
ooo.. macam tu ke? :-)

blog-tips-kurus berkata...

Balqees A,
ishh!! ni la pencopet ke-ep-ci rupenye!!

blog-tips-kurus berkata...

Latifah,
kita mesti bangga dgn jisim masing2. bukan senang nak m'bina bdn tau! :-)

Suhami Ahmad berkata...

tips-petuo kono tag!

http://anaknegori.blogspot.com/2011/04/cucu-pilihan-atok-ke-7.html

blog-tips-kurus berkata...

tok SA,
sesuka nak inteprem la tu! duit kecik x do ni.. hihi! merci beaucoup! ^_^

caliph shuriken berkata...

skrg ni mcm2 nama kopi kuar kn.. kopi janda.. herba.. duda.. ada ka kopi duda? huh...

latest en3: hayabusa di taman sakura

blog-tips-kurus berkata...

caliph s,
kopi duda belum ada tapi Persatuan Duda2 Cun ade! :-)

LinkWithin

related posts with thumbnails