Monday, August 13, 2012

Terapi Isnin

Damm!!!
Pintu pejabat sebuah hospital dihempas. Seorang doktor muda yang agak hensem kelam kabut masuk, nak jumpa doktor senior; yang lebih hensem.

Dr Senior: Kenapa ni?
Dr Junior: (Sambil termengah-mengah memberitahu..)
                Saya dah buat silap masa isi borang kematian pesakit. Habislah saya!
                Matilah saya!
Dr Senior: Silap macam mana pulak??
Dr Junior: Saya ter'sign' nama saya kat Punca Kematian!!
Dr Senior: !@#$%


*Rapi Julai2012

24 comments:

ghost writer said...

nasib baik tak sign kat nama si mati...

Unknown said...

hahahahahahaha... naya je. tak pasal2.hahaha

Lady Windsor said...

bwahahaha...ada ke patut sign nama sendiri kat situ...adehhh doktor ni apa yang dia fikir agaknya...

DekNie said...

kes 1st kot.. tu yg kalut sangat tu..hehehe

NasQ said...

hahahahahhahaha...

alien said...

ahai~

Unknown said...

he3.....
mencari nahas namanyer.....!

Unknown said...

baca dulu baru pilih.. hehe

Rain said...

ni mesti Dr yang ketar tangan tak sempat sahur hee..

::khabarnya orang yang bijak-bijak ni hensem .

ewanthology said...

hensem2 pun gabra jugak

Unknown said...

errr.....emmmmm....aaaaa

Unknown said...

hjahahaha bengong! ekekekeke

blog-tips-kurus said...

Ghost W,
hoho! nasib.... ;)

blog-tips-kurus said...

Boni K,
sendiri mau ingat lo! :)

blog-tips-kurus said...

Lady W,
berangan kot! marabahaya!!

blog-tips-kurus said...

DekNie,
mungkinkah...? hehe!

blog-tips-kurus said...

TK,
(>.<)

blog-tips-kurus said...

Alien,
(^.^)

blog-tips-kurus said...

Remy H,
bukan di M'sia ni... :)

blog-tips-kurus said...

KhaiFaiz,
gabra sangat kot! huhu!

blog-tips-kurus said...

Rain,
tak semuanya laaa... hihi!

blog-tips-kurus said...

the MM,
hehe! manusia juga kan... ;)

blog-tips-kurus said...

atok SA,
atok ke tuan doktor itu???

blog-tips-kurus said...

Mr Clive,
hohoho! kan tak sengaja...

LinkWithin

related posts with thumbnails