Isnin, 13 Ogos 2012

Terapi Isnin

Damm!!!
Pintu pejabat sebuah hospital dihempas. Seorang doktor muda yang agak hensem kelam kabut masuk, nak jumpa doktor senior; yang lebih hensem.

Dr Senior: Kenapa ni?
Dr Junior: (Sambil termengah-mengah memberitahu..)
                Saya dah buat silap masa isi borang kematian pesakit. Habislah saya!
                Matilah saya!
Dr Senior: Silap macam mana pulak??
Dr Junior: Saya ter'sign' nama saya kat Punca Kematian!!
Dr Senior: !@#$%


*Rapi Julai2012

24 ulasan:

ghost writer berkata...

nasib baik tak sign kat nama si mati...

boni kacak berkata...

hahahahahahaha... naya je. tak pasal2.hahaha

Lady Windsor berkata...

bwahahaha...ada ke patut sign nama sendiri kat situ...adehhh doktor ni apa yang dia fikir agaknya...

DekNie berkata...

kes 1st kot.. tu yg kalut sangat tu..hehehe

Tukang Karut berkata...

hahahahahhahaha...

alien berkata...

ahai~

Remy hazza berkata...

he3.....
mencari nahas namanyer.....!

khaifaiz berkata...

baca dulu baru pilih.. hehe

Rain berkata...

ni mesti Dr yang ketar tangan tak sempat sahur hee..

::khabarnya orang yang bijak-bijak ni hensem .

the malay male berkata...

hensem2 pun gabra jugak

Suhami Ahmad berkata...

errr.....emmmmm....aaaaa

Mr.Clive berkata...

hjahahaha bengong! ekekekeke

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
hoho! nasib.... ;)

blog-tips-kurus berkata...

Boni K,
sendiri mau ingat lo! :)

blog-tips-kurus berkata...

Lady W,
berangan kot! marabahaya!!

blog-tips-kurus berkata...

DekNie,
mungkinkah...? hehe!

blog-tips-kurus berkata...

TK,
(>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Alien,
(^.^)

blog-tips-kurus berkata...

Remy H,
bukan di M'sia ni... :)

blog-tips-kurus berkata...

KhaiFaiz,
gabra sangat kot! huhu!

blog-tips-kurus berkata...

Rain,
tak semuanya laaa... hihi!

blog-tips-kurus berkata...

the MM,
hehe! manusia juga kan... ;)

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
atok ke tuan doktor itu???

blog-tips-kurus berkata...

Mr Clive,
hohoho! kan tak sengaja...

LinkWithin

related posts with thumbnails