Isnin, 6 Ogos 2012

Blog Paling Popular 2011 (Top 10)

mana sarung tilamnya tu? ish! ish!

Sebelum kita tengok statistik blog paling popular 2011, mari kita ringan-ringan sekejap. hhmmm.. maksudnya ringankan otak jap. Yelaaaa... pagi Isnin, 17 Ramadan 1433H ni kan..

Sketsa 3 Bulan Lagi.
Selepas berulang kali tak terkira mencuba, akhirnya Den lulus temuduga. Tapi sebelum meninggalkan bilik temuduga, pengurus kilang memaklumkan ini:

Pengurus: Untuk permulaan, kami bayar kamu RM5 sejam. Lepas 3 bulan, kami naikkan jadi RM7 sejam. Setuju?
Den: Setuju bos!
Pengurus: Kalau macam tu, bila kamu boleh kerja?
Den: 3 bulan lagi la bos.. 
Pengurus: !@#$%^&*

10 Carian Blog Paling Popular 2011:
1. Blog Serius
2. Beautifulnara
3. Papagomo
4. Jejariruncing
5. Honeykoyuki
6. Oh Bulan
7. Kari ngeri
8. Malaymoviesfull
9. My Resipi
10. IniBelogSaya
* 11. blog anda semua. haha!

Tahun 2012 belum lagi ya.
Kan baru awal Ogos ni..

sumber: estidotmy & Rapi 2012


26 ulasan:

Lady Windsor berkata...

OO itu blog paling laring ya? Blog paling corot ada tak? Rasanya blog i antara paling cotor..hikhik!

Remy hazza berkata...

no 11 kita kongsi ramai2.....
bertuah ler !!!!
no ke 1000 pun belum tentu remy nie......
blog remy no2 selepas lady windsor..... he3

bersama kak Es berkata...

rajin berblogging boleh la fofular yg ke 1000000 hahhaa

Asrul "iLham" Sany berkata...

femes2 semua ni...

*sempat ag wat lawak ek hahahha

Ibnu Kassim berkata...

baa~ CAK!!

hohoho.. sukur la dpt 5 ringgit sejam...

Cikgu Ma berkata...

blog paling tampan x der?? =)

Hans berkata...

hohoho
okay la tu RM5 sejam
:-)

sitiezahim berkata...

hehe no 11 tu saya sokong 100% hihihihi

ghost writer berkata...

Tips-Petua taknak selitkan sekali ker sebagai blog popular?

the malay male berkata...

mmg fofular

akubiomed berkata...

Kalau dapat rangking top 500 Alexa Malaysia pun jadilah. :-)

Noorizal Ramly berkata...

Assalammualaikum.

Nampaknya ramai-ramai boleh la berkongsi no 11.

Kesemua tangga yang teratas itu memang blog yang hebat-hebat.

Terima kasih datang komen di RestNrilekS.

Selamat Hari Yang Baik : )

Tukang Karut berkata...

hahahahhaha... lawak tul...

blog-tips-kurus berkata...

Lady W,
blog kita sama-samalah . hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Remy H,
hohoho!
kita buat je ranking sendiri.

blog-tips-kurus berkata...

Kak Es,
banyak sgt 0 nye tuuuuu... :)

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
kita semua pon femes kan? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Ibnu K,
yg penting rejeki HALAL kan.. :)

blog-tips-kurus berkata...

Cikgu Ma,
estidotmy tak keluarkan topik tu. hihi!

blog-tips-kurus berkata...

Hans,
syukur amat! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

sitieZ,
yeahhhhhhhhhh!! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Ghost,
entah jaman bila la nak tersenarai tu.. sedar diri. huhu!

blog-tips-kurus berkata...

the MM,
kita pon bakal... hihi!

blog-tips-kurus berkata...

bro akubiomed,
huhu!
kasi can kat depa laaa.. ;)

blog-tips-kurus berkata...

NR,
salam..

kita pon akan ambil tempat mereka nanti. hohoho! (mimpi le)

blog-tips-kurus berkata...

TK,
hohoho! (>.<)

LinkWithin

related posts with thumbnails