Monday, August 27, 2012

Minum Kopi Selepas Makan Tengah Hari


Kopi ada kafein.
Kafein ini boleh tingkatkan daya tumpuan dan cepatkan sistem metabolisme.
Juga cepatkan pecah lemak degil kamu!!

Elok minum kopi hitam.
Kopi dengan susu skim ada kalori, tahu! 

Lepas lunch minum kopi? Kononnya hilangkan rasa mengantuk.
Sebelum bersenam elok minum kopi..
> energetic! (>.<)


*Rapi Feb 2009

11 comments:

alien said...

kopi! feberet tu..

NasQ said...

mana pulak nak cari kopi ni...

akubiomed said...

Tak boleh minum kopi nanti tidak boleh buat kerja.

Unknown said...

hari isnin memang wajib minum kopi..hehehe

aanie said...

nescafe ais ok x?

dill said...

saye suke kopi. tapi asik lupe nak beli. haha

dill.

Unknown said...

haha saya kurang gemar minum kopi...sebab nanti pening kepala dan susah nak tdur malam hehehe :)

Unknown said...

nescafe memang sentiasa ada di rumah
kopi hitam tu jarang2 je minum

Lady Windsor said...

i minum kopi bila nak berangan malam-malam dating sama virtual pakwe kat skrin komputer boleh...hehe!

err lupa lak email ari tu dah bagi ke belum ya..
ladywindsor24@yahoo.com

LadyBird said...

lady suke kopi.. tp kalau minum lady xleh tidur..

Unknown said...

nak kena minum kopi ler jab lagi...he3

LinkWithin

related posts with thumbnails