Isnin, 27 Ogos 2012

Minum Kopi Selepas Makan Tengah Hari


Kopi ada kafein.
Kafein ini boleh tingkatkan daya tumpuan dan cepatkan sistem metabolisme.
Juga cepatkan pecah lemak degil kamu!!

Elok minum kopi hitam.
Kopi dengan susu skim ada kalori, tahu! 

Lepas lunch minum kopi? Kononnya hilangkan rasa mengantuk.
Sebelum bersenam elok minum kopi..
> energetic! (>.<)


*Rapi Feb 2009

11 ulasan:

alien berkata...

kopi! feberet tu..

Tukang Karut berkata...

mana pulak nak cari kopi ni...

akubiomed berkata...

Tak boleh minum kopi nanti tidak boleh buat kerja.

boni kacak berkata...

hari isnin memang wajib minum kopi..hehehe

aanie berkata...

nescafe ais ok x?

dill berkata...

saye suke kopi. tapi asik lupe nak beli. haha

dill.

Azham Vsvc berkata...

haha saya kurang gemar minum kopi...sebab nanti pening kepala dan susah nak tdur malam hehehe :)

tehr berkata...

nescafe memang sentiasa ada di rumah
kopi hitam tu jarang2 je minum

Lady Windsor berkata...

i minum kopi bila nak berangan malam-malam dating sama virtual pakwe kat skrin komputer boleh...hehe!

err lupa lak email ari tu dah bagi ke belum ya..
ladywindsor24@yahoo.com

LadyBird berkata...

lady suke kopi.. tp kalau minum lady xleh tidur..

Remy hazza berkata...

nak kena minum kopi ler jab lagi...he3

LinkWithin

related posts with thumbnails