Isnin, 31 Januari 2011

Tipu Otak - Doa Bangun Tidur

credits: glassgal187


Bila jam dah berbunyi pada awal pagi,
terus senyum sambil menutup alarm itu.
Nak best lagi, silalah ketawa dengan bersopan.

Teknik ini akan menipu si otak bukan otak-otak.
Si otak akan tertipu ~ dia ingat kita sangat suka bangun pagi Isnin yang hujan ni..

Sekian. 

#Rapi=2009
*Jangan lupa baca doa bangun tidur:
Segala puji hanyalah untuk ALLAH yang telah menghidupkan kami
setelah Dia mematikan kami. KepadaNyalah tempat kembali.



8 ulasan:

MDHAFiZ.NET berkata...

seghonoknye dpt bangun lewat sampai ke petang.. :)

Suhami Ahmad berkata...

Tetibo atok teraso........larikkkk

blog-tips-kurus berkata...

MDHAFIZ.net,
amboiiiiiiiiiii....!!
'bakteria' jahat ni!

blog-tips-kurus berkata...

tok Suhami A,
mesti beliau akan EL ni. hmmm...

Mya Amira berkata...

hoh, bagus ni.. nak try jugak.. hehe..

blog-tips-kurus berkata...

Mya Amira,
sila..sila.. FOC!! :-)

Latifah berkata...

owhh tidak!!!!!!

masa tengah tak sihat ni, biasanya bangun cuma untuk solat dan sarapan je. lepas tu zzzzz... hehhehee

blog-tips-kurus berkata...

Cik Latifah,
amboiii... bahagianya dalam tak sihat. (",)

LinkWithin

related posts with thumbnails