Friday, January 21, 2011

Tips Kepada Yang Bujang je~8 Steps to Being Single & Happy

credited: kmwithlori

1. Buat senarai berkenaan semua perkara
yang berlaku pada diri anda.

2. Tanya diri sendiri: 'ape yang ko nak?'
Ketahui kekuatan diri anda.

3. Apabila anda kenal diri sendiri,
 anda tak perlukan orang lain to complete U.

4. Inilah masanya dalam hidup anda yang semua pendapatan & pendapat adalah milik anda.

5. Cari the silly in U & have fun not being judged!

6. Go on dates without comitting to a relationship,
UNLESS u  CHOOSE to.

7. Tentukan hari anda. Look good for yourself.
Tak do partner tak bermakna anda selekeh je..

8. Hidup bujang=adventure!!
Discover' what U are supposed to do is the fun part.
So let loose & explore!!

# sumber: Her World/Feb 2010.


news.bbc.co.uk
 
Tips aku: berhati-hati pilih kawan!

 
 

10 comments:

Jumir said...

Being single is OK but still....aku sebagai PA ko sentiasa berdoa ko bertemu jodoh yg baik2. Kite dh BFF sejak 20 tahun yg lalu......aku hepi kalu ko hepi.

blog-tips-kurus said...

20 tahun? aku baru 23 maaaa...muahahahaha!!!!!!
# merci beaucoup PA;)

Berto said...

aku masih seronok idop bujang. Single is rock!!

blog-tips-kurus said...

Berto,
janji jangan kacau orang, kan? ;)

Faizal Syukri said...

comei r shaun the sheep tu...

syed hafiz al-attas said...

hi..nak amik tips nier...tip ngurat takder ker..muahaha

blog-tips-kurus said...

Peja,
pelukis tu memang kreatif lo;)

blog-tips-kurus said...

Tuan Syed Hafiz Al-Attas,
tips ngurat? bukan kamu memang pakar ke? elleeee....

- zuriey - said...

suka entry ni..cam kena dengan diri saya..saya memang tengah explore diri dan dunia luar

blog-tips-kurus said...

-zuriey-
Selamat Maju Jaya ye. Berusaha!!;)

LinkWithin

related posts with thumbnails