Khamis, 13 September 2012

Tips Bagi Semangat Bersenam Dengan Swimming Suit


26 Syawal 1433H..
Lamanya sudah tidak memakai kasut sukan.. 
Begitulah nasib sepasang kasut sukan berjenama X yang semakin dilupakan..

Kawan-kawan,
Kalau anda sedang mengalami situasi di atas, silalah cuba ambil gambar anda sedang memakai pakaian renang. Segak tak? hehe!

Kalau sanggup, lekatlah gambar segak itu pada cermin bilik tidur.
Artikel ni syorkan tampal pada peti sejuk ala-ala menambah koleksi fridge magnet tuuuu..
Kalau sanggup le.. (>.<)

Kalau tengok setiap hari, mesti semangat berkobar-kobar nak kurangkan ukur lilit kita kan!
Kalau dah memang sedia cantik, mesti nak terus kekalkan kan!
kalau... kalau...

Sekian. Gambar sengaja tidak disertakan..
Sebarang risiko luar jangka adalah tanggungjawab sendiri ya. :)

*Rapi Ogos 2008

11 ulasan:

Nadot berkata...

walaupun tengok buruk gile pakai baju mandi, tetap semangat tak berkobar nak kurus...adoyaii

Rain berkata...

ini saiko haha.. beli kasut sukan baru, mesti semangat! (walaupun jangka hayat semangat tu bertahan cuma seminggu dua je)

tehr berkata...

tak sanggup nak bergambar dengan pakaian renang
teruk benar nampak kat tengah badan
haha

Uncle Jonni berkata...

mmg buang tebiat kalau aku pakai baju renang... huehuehuehueheu

Remy hazza berkata...

ingat nak berenang tadi..... rupanya nak berlari......
tertiba teringat iklam polar mint yg mamat pakai baju renang kat tepi bus stop....he3 kalis air.....

Tukang Karut berkata...

aku hari hari pakai pakaian renang... hohohohohohohoho... birthday suit...

gadisBunga™ berkata...

nangis 24/7 la kalau buat macam tu...hahaha!

ghost writer berkata...

kalau gambar orang lain leh tak, atlit luar negara ker, macam maria sharapova? :)

puteri kasih berkata...

agaknya ada tak yang nak buat camtu..hehe

Solihin Zubir berkata...

err.. sy kurg taf. camna nk bg lg taf..? ;-p

Ash Give berkata...

semngt nak kurus dah ada.. smngt nak bersenam pun dah ada.. tapi dan tak pgi bersenam jugak hahaha mcm mana nak kuru kalau mcm tu :)

LinkWithin

related posts with thumbnails