Khamis, 30 Disember 2010

G.O.B.L.O.K!!!

*Berita penting: Esok=Jumaat=31.12.2010 ialah hari cuti peristiwa.
Malaysia Menang Piala Suzuki AFF 2010!*


Maaf, tajuk ni sangat kasar lagi tidak berhemah.

Sedikit emosional apabila terpandang gambar di bawah ini. 
Nampak tak bulatan biru tu? Malingsia??

Kepada sesiapa yang non-Jowo,  
'Maling' maknanya pencuri.
Sungguh kurang asam jawe mereka itu!!
(btw, siape name adik yg ditag dgn bintang 12 tu?)


pix: Utusan Malaysia, 30.12.2010

PA cakap, tok sah heran la dgn dakyah mereka tu. silau laser laa,
keeper kena gatal2 laaa.. ko memang gatal la tu!
Kan ramai warga negara tu bermastautin kat Malaysia bumi bertuah ni. Boleh tengok perangai pelik mereka bile berebut naik komuter. eeeeiiiii!!!! 

tapi kazen (pix below) ex-AirAsia cabin crew cakap,
PILOTs yang berasal dari Indonesia ni sangat berkarisma & gentleman.
could melt your heart laa..!! mmm..tu yg pilot, yg xxxx tu, xxxx jugak laa..

korang ingat best ke jadi cabin crew AA?
nmpk glamer mcm AwanDania tu, tapi pnt woooo.. x mcm MAS.
dia ckp la kan.. aku mane tau, x pernah jadi cc..


Elmie~kazen iaitu ex cikgu golf aku.

# Ramai bloggers buat entry bola. aku pon nak gak nyibok!
   Semoga prestasi sukan bola sepak negara terus meningkat:)
   Berusaha!!

* Malaysia jadi JUARA buat kali pertama. 14 tahun lepas,
   tewas kepada Thailand dalam perlawanan akhir. Betul?

12 ulasan:

Jumir berkata...

Uiiiihhh! Pandainya....MsTips pasal bola. Tapi kan...aku nak pesan kat sume Malaysian yg bengang dengan dakyah jahat Indon...biarkan depa tu. Buat tambah dosa jer mengata depa. Anyway...kite (Malaysian) memang best!!!

Suhami Ahmad berkata...

Ado tu pulak dio koba waghih atok orang nismilan ni tiru dio punyo adat. Memanglah, waghih atok serumpun ngan diorang. Adat perpatih

Tuan-Belog berkata...

diorng mmg hampeh pun...

blog-tips-kurus berkata...

wok J,
bukanlah mengata tapi meluah rase..
jangan dipendam rase membara nanti makan jiwa (betul ke?)

# ko x naik pengangkutan awam. Makanya ko x rase thrill berebut dengan ex-patriate ni!!

blog-tips-kurus berkata...

tok Suhami,
waaaaaahh..Perpatih ni pompuan yg kayo rayo kan? abehla tok..

blog-tips-kurus berkata...

Tuan Belog,
MEMANG sangat disokong kecuali golongan tertentu yang baik laa..(ade la a few %)!

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

eleh..kalau dah kalah tu dah ar..cakap banyak lak..haktui..hehe :)

blog-tips-kurus berkata...

Rafina Mimi Zairul Murni
(panjangnys name),
bukan ckp byk tu, tapi asyik kutuk kita je. fire kang!!

Rafina Mimi Zairul Murni berkata...

btl tu..nyampah tol..x puas hati apa benda lg tah..

Balqees Amanda berkata...

hmm kita penah tengok malingsia tu diorang buat jadi malingsial..jahat oh! hepy new year ya..=)

blog-tips-kurus berkata...

RFZM,
depa hanya puas hati apabila depa menang. kesian orang macam tu kan?

blog-tips-kurus berkata...

Balqees Amanda,
memang SANGAT JAHAT tu!! brenggsetttt!! hoho! Happy 2011:)

LinkWithin

related posts with thumbnails