Khamis, 21 Mac 2013

Jus Kurus Petua Kurangkan Berat Badan

tembam semasa kecil itu comel


Kenapa wanita selalu obses untuk kurus?
Oh! Tidak semua wanita berfikiran kolot begitu.
Jaman sekarang, lelaki metroseksual pon hebat juga (ada yang bermekap mengalahkan wanita sejati..)

Anda mahu berat badan ideal?
Berikut ialah petua yang dipetik daripada majalah (Mingguan Wanita rasanya)

'Sediakan 2 biji lobak merah dan perahan sebiji timun yang telah diparut. Gaul sebati dengan 1 biji limau nipis (air perahannya kot!). Amalkan minuman jus kurus ini. Nak lebih cepat berkesan, minumlah pagi dan malam ye.' Sekian





14 ulasan:

ghost writer berkata...

terus dicatit.. haha. bukan nak kurus sangat pun, cuma nak ringankan badan. senang sikit nak lari-lari anak. haha

sitiezahim berkata...

zaman saya sekolah menengah dulu, pantang ada petua kurus, dan dan masa tu gak menulis dan buat..heheheh

the malay male berkata...

mcm leceh je... huhu

Telor Power berkata...

Demi kesihatan. Saya sanggup

babYpose berkata...

Salam, kalau ada limau ni best sbb mewangikan badan.

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
selamat berlari anak wahai pak Ophan.. :)

blog-tips-kurus berkata...

Sis SitieZ,
akak dah kurus le.. :)

blog-tips-kurus berkata...

the Malay M,
memang pon! hoho!

blog-tips-kurus berkata...

Telor P,
sangat mengkagumi anda. huhu!

blog-tips-kurus berkata...

babyPose,
makan limau memang wangikan body yek? ooooooooooo....

Zira Aziz berkata...

...info yg mnarik n sng utk dicuba..

...stkt ni blm pnh berusaha utk kurus :P ..

Azhafizah Md Nor berkata...

macam tak lalu lak nk minum..=_='

blog-tips-kurus berkata...

Zira A,
tak perlu kurus, janji berat ideal. cewah!

blog-tips-kurus berkata...

Azhafizah MN,
haha! nak kurus memang perit lo!

LinkWithin

related posts with thumbnails