Rabu, 3 November 2010

Tribute to Mr Krole - Merci Beaucoup Monsieur..!!!!!!!!

Alhamdulillah..

Akhirnya beliau berjaya membazirkan masa, tenaga, idea etc utk saye.

Saye sgt terharu & rase bertuah dapat kenal seorang blogger tegar seperti beliau. W/pun kami hanya berkenalan di alam siber je, tapi saye rase beliau memang seorang yang komited dan berintegriti tinggi. Maka bertuahlah MRS Krole nanti (sape si dia tu?), sejuk perut mak beliau mengandung 9 bulan (kalau dia bukan pre-mature baby!), bertuah ayah & his siblings, his employer, bla bla bla...
(cukupla tu yek!)


Lihatlah dunia,

aku pon ade banner yg dibuat khas oleh Mr Krole.
Syukran, TQ vm, Merci Beaucoup, xie xie ni, kesuwon..:)
May Almighty God ALLAH bless u & family, rejeki makin berkat, sihat etc.
i'm speechless & wordless so got to stop here. tata :)

*maskot nganga kesukaan!

 
http://internetmpay.blogspot.com




** Tips Pilih Kawan:

1- Berkawan biar > 1000, berkasih biar 1 je..
2- Cari kawan drpd pelbagai genre latar belakang/budaya/bahasa.
3- Kalau kita berkawan dengan pembuat minyak wangi,
kita pon akan tercalit jua kewangiannya itu. Insya Allah.
(kot dpt free perfume ke..)
4- Buat baik berpada-pada, buat jahat langsung
JANGAN BUAT!!
5-Jangan khianat! Takut kawan x dapat maafkan kita-
susah kat Padang M nanti..
Don't Do What You Don't Want People Do To You!

6 ulasan:

krole berkata...

wuahhhhh dasyat r en3 wak ni~terharu krole...heep2 horayyyyy~!!!

p/s : shoutmix krole okai r..nape???

ohyer kalo wak nak kecilkn banner tu tukaq kat coding width n heigh jew yer...

blog-tips-kurus berkata...

Krole,
ok, Terima kasih daun keladi, ubi keladi, batang keladi & kerepek keladi ye...
Saya sangat menyukainya!

Jumir berkata...

Cute banner tu. Cayalah!

blog-tips-kurus berkata...

wok J,
hihiii...TQ! Gigih belajar ckp Jawe ye..:)

Jumir berkata...

Ni sume...pengaruh Mak mentua tak brape nak jadi...dia yg ajor. Tk lama lagi graduate la aku dalam bahase jawe.

blog-tips-kurus berkata...

cik Jumir,
kim slm kat MIL tu. Best of Luck!

LinkWithin

related posts with thumbnails