Sabtu, 6 November 2010

Kenapa Tak Perlu Kurus?

obes semasa kecil =masih comel! 

Sekarang ni, ada macam-macam ubat untuk kuruskan badan.
Tapi ada yang rasa semua benda tu tak perlu. Sebab?
Sebabnya lebih kurang macam kat bawah ni:-

1- Faktor genetik.
    Bahasa senang fahamnya-Keturunan korang memang gemuk-
    gemuk sejak azali. Tak boleh buat ape dah..

2- Awek/pakwe korang pon gemuk atau lebih gemuk dari korang.
    (kire nak matching la ni!)

3- Awek/pakwe korang langsung tak kisah pasal kegemukan/
    ketembaman itu. Malah selalu diusik manje..

4- Walaupun montel, korang sihat wal-afiat (buat masa ni).. 

5- Korang sangat suke hati sebab kawan2 kate korang kiyut miyut 
     macam teddy bear, so x yah kurus.

6- Pasal korang memang dah kurus kelengkeng cikeding.
    Buat ape nak kurus lagi!!??

**Atikel Ujang 391, 1 Nov 2010.

sape sorok kunci kereta sukan aku??!!

10 ulasan:

Jumir berkata...

Emmm....aku tau la aku ni jadi inspirasi ko bile buat blog ni. Aku bukan tak mau kurus. Kurus yang tak mau aku.

d_LA berkata...

cunnnye kete sebelah tu..eh, mcm dla punye la kete tu..hakhak

Zaer!! berkata...

uahh~!pair landak la..hehehehe..;p

blog-tips-kurus berkata...

C.J aka PA aku,
ko sure ke 'KURUS' tu x mau kat ko?
belum cuba belum tauuuu...

blog-tips-kurus berkata...

ms d_LA,
lalala.. x nmpk 'macam' i punye ke?

blog-tips-kurus berkata...

dek zaer,
aaa...da tauuu. uuuu.. :)

Emilia Emira berkata...

hahhaa kurus yang xnk kite..mcm mane tuh..

blog-tips-kurus berkata...

ms Emilia cayang,
jangan terpengaruh dgn komen rakan x sebaya/sesaiz tu ye:)

noor afzan berkata...

ang dah kurus.
tak yah kurus da..

blog-tips-kurus berkata...

dear noor afzan,
kita motivate orang di sekeliling:)

LinkWithin

related posts with thumbnails