Sabtu, 20 November 2010

Doa Ketika Kehilangan Sesuatu..

sekadar hiasan indah..


Korang pernah hilang barang atau sebenarnye misplaced je..
relax, jgn panik. Take a deeeeepp breath: inhale & exhale...
(mcm nak yoga plak!)

Ape nak buat? Memanglah kena cari sampe jumpe. Kalau henpon,
bole miskol je. Kalau kunci? heheee...

Adik-adik,
sila Istighfar, Basmallah, Selawat & bace doa kat bwh ni ye:

Doa Ketika Kehilangan Sesuatu
Maknanya:
Dengan nama Allah, wahai petunjuk kesesatan &
pemberi balik barang yang hilang,
berilah kembali barangku yang hilang dengan berkat kemuliaanMu,
kerana barang itu drpd pemberianMu & limpah kurniaMu..


* Sila sentiasa bersedia untuk kehilangan orang yang tersayang
   sebab MATI itu pasti cuma masa & tempat je kita x tau..

   Moralnya:
   Hargai mereka terutama ibu bapa & keluarga. Selain drpd itu,
   sila berusaha untuk setelkan hutang2 (duit, puasa etc) &
   always be nice :)

# knp ending aku camtu? sendiri confused!









12 ulasan:

Jejaka Terhangat berkata...

Jejaka Terhangat: "Saya Tak Support Artis Hiburan, Anda Bila Lagi??"

bard bahtiar berkata...

nice info...ilmu tu..

Jumir berkata...

Yes agreed.

blog-tips-kurus berkata...

En JT,
i'm follow' u now :)

blog-tips-kurus berkata...

En Bard Bahtiar,
syukran:) Mari amalkan ya!

blog-tips-kurus berkata...

Cik Jumir
TQ miss!

Solihin Zubir berkata...

info yg bagus.. terima kasih..
sy pun salu gak terlupa kt mana sy simpan sesuatu benda tu.. hehe..

blog-tips-kurus berkata...

Solihin Zubir,
TQ;
biaselaaa...manusia mudah lupa. hihi..

touya berkata...

haha memang selalu terlupa barang

blog-tips-kurus berkata...

en touya,
same laaaa..:)

farahwahida berkata...

terima kasih atas perkongsia anda..insyaallah sy nak hafal la sebab selalu hilang barang:)

blog-tips-kurus berkata...

miss farahwahida,
same-same:)

LinkWithin

related posts with thumbnails