Ahad, 24 Jun 2012

Kustom Kulture & HotRod Show Solaris


maaf, seksi.. 

Ejaannya memang begitu ya: Kustom Kulture & HotRod Show
Tempat: Publika's The Square & White Box, Solaris
Tempat: 23-24 Jun 2012.
Art of Speed; Celebrating Art in Automotive Culture
By Switchblade Kuala Lumpur. MDnya ialah Asep Ahmad Sastrawidjaja.

wok J di sisi lowered bike..

Petang-petang lepak sini, nyaman je... Cuaca redup, angin sepoi-sepoi bahasa, ramai pulak mat minah saleh bertatoo bagai, bajet kat oversea je. wekkss!! Agak-agak nak cuci mata tengok motor besar, motor & basikal unik, kereta antik, vespa comel, awek cun dan lain-lain lagi, marilah datang sini. Parking RM1 sahaja. Masuk pameran tu percuma.


best kot naik basikal harley tuuuu...

vespa idaman kalbu

CK NAGA


kot ada kat kampung, bawak le sini...


berminat? sila hubungi 012-3456789..


best akak comel tu nyanyi live..


hhhhhhmmmmm.......


sleeping bloggers...


Ada gig dan pertandingan di sini iaitu:
1. Best of Show (Car, Motorcycle & Bicyle category).
2. Pertandingan Foto pon ada iaitu Monochorome, Heavy Metal, Fun in the Sun, Smiles & Culture category.


Solaris ni sebelah Masjid Wilayah Jalan Duta tu je.. Esok ada lagi. Sekian..

18 ulasan:

Telor Power berkata...

kalau lah aku ada disana waktu ni...kan best berseronok dgn menembak gambar2 disitu

Remy hazza berkata...

byk yg unik2 dlm show tu.......
kalau ada pic lagi....update ler..... nampak cam menarik......

blog-tips-kurus berkata...

Telor P,
tak sempatkah? best ooooooooo!!

blog-tips-kurus berkata...

Remy H,
happening!! tapi lagho le.. ;)

karatz berkata...

gua nampak banyak gambar kete,vespa,basikal je..

lu kata ade awek cun..mane?



ps:vespa merah tu mmg smart.

akubiomed berkata...

Dekat mana nih. Kalau saya tahu sudah lama datang membidik gambar. :-)

tehr berkata...

motor dalam gambar last tu aku berkenan
hehe

nak jual ke?
agak2 berapa la harganya

ghost writer berkata...

nih lau beli n parking kat pasar malam, mau hilang aksesorinya.

L berkata...

waaa. sonoknye akak.. boleh beli x? hehe

Tukang Karut berkata...

kalau la boleh pinjam satu...

Mak Lagenda berkata...

Best woh pi cuci2 mata tgk abang moto. Eh!! Tgk moto..

blog-tips-kurus berkata...

karatz,
untuk selamatkan imanmu, tak perlu tepek gambar mereka. hoho!

blog-tips-kurus berkata...

bro akubiomed,
di Solaris Dutamas.. tahun depan yek. :-)

blog-tips-kurus berkata...

bro tehr,
semuanya untuk pameran seni mereka je.. harap maaf. :)

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
haha! pergi pasar naik kapcai jek.

blog-tips-kurus berkata...

L,
tak bole! tak bole! tengok je.. :-)

blog-tips-kurus berkata...

TK,
minta le dgn brothers penuh tatoo ituuuuu... ;)

blog-tips-kurus berkata...

Mak L,
hamboii!! nak repot dgn paknya nih!!

LinkWithin

related posts with thumbnails