Selasa, 5 Oktober 2010

Tragedi 5 Oktober..

timmy - sekadar penyeri. bila DOB dia?

1) Fakta Gembira:
Selamat Hari Tua Kepada semua insan bertuah yang lahir pada tarikh ini. Antaranya: En Ahmad Azivik Azbe b. Abdul Aziz (x-schoolmate) &
Mohd Syahrir Zakaria (x-boss!)
** En Azbe sahaja masih berstatus solo .. :)

2) Fakta :( 
 5.10.1999 - 5.10.2010, dah > 1 dekad Mohd Herman b.Ahmad  
 (x-schoolmate) kembali ke rahmatullah akibat kemalangan jalan raya
 Al-Fatihah... 

Kepada semua yang sudi baca entry ni, sila sokong kempen MUFORS yg banyak keluar kat iklan nuffnang tu. MUFORS = Malaysians Unites For Road Safety, dalam B.Melayu = Malaysia Bersatu Untuk Keselamatan Jalan Raya. Sila pandu dengan cermat. Ingatlah, orang yang tersayang nak kita balik dengan selamat... :)

*Atleast 18 lives are lost unnecessarily on M'sian roads DAILY
~ seperti yang diiklankan pada MUFORS.
(jumlah ini belum masuk kucing/ayam/lembu/kambing/ba alif ba ya...!)


bile en miow jd polis trafik

I've learnt that no matter how bad your heart is broken
the world doesn't stop for your grief
i've learnt that the people you care most about in life
are taken from you too soon...
Life unexpected!

sumber gambar: http://tremendous.com/ & incik google

6 ulasan:

bdk johor berkata...

ye betul. meh lar kita sokong iklan MUFORS. hati2 dijalan raya.

mr.curly berkata...

dan2 je dak johor tu terus sokong..wa cam xcaye la pulakkk..hehe

blog-tips-kurus berkata...

aaeee bdk johor,
u know that, plat no with J-- always NICE on the road!

blog-tips-kurus berkata...

incik kRintEng,
seeing is believing!

WAK berkata...

jalanraya,
kecik menjadi kawan...
bila besor menjd lawan..

boleh ke mcm tu blog owner? :)

blog-tips-kurus berkata...

wahai incik WAK,
mmm.. bukan itu peribahasa untuk 'API' ke?da lame tinggalkan bangku sekolah, banyak tukar silibus ni..

LinkWithin

related posts with thumbnails