Ahad, 19 Februari 2012

Terapi Jiwa - Youtube Budak Comel Persis Afdlin Syauki Marah

hepp!!!

Ini ialah segmen terapi jiwa dan minda.
Video comel ini diambil daripada blog rahmanbashri. Beliau adalah seorang muazzin di Masjid Negara, yang sangat konsisten mengemaskini blognya.
(Bukan sengaja nak gelakkan dia..) Adik comel ni ada iras Afdlin Shauki. Montel!! Dari jauh saya mengkagumi kebolehan dia menghayati lagu yang didendangkannya itu.. Lagu Anuar Zain kot! Walaupon baru lepas marah, tapi cepat je dia ambil mood balik. Penuh penghayatan. Harap-harap dia tak cedera..



 

44 ulasan:

aleen aiden berkata...

dah tengok juga! hi3. kelakar.

luahfikiran ... mari kita berkata...

Salam,
Nanti LF tengok

blog-tips-kurus berkata...

Aleen A,
kecomelan terserlah. :)

blog-tips-kurus berkata...

Dato' LF,
waa'laikumussalam wbt.
jemputlah yek. :)

Telor Power berkata...

btk- hahaha kecik2 dah gini, mmg comel la..

blog-tips-kurus berkata...

Telor P,
anak sape la tu?? :-)

Tukang Karut berkata...

cuba mencari...

akubiomed berkata...

Berbakat besar. Boleh masuk Raja Lawak. :-)

LadyBird berkata...

comel... tgk kat youtube..

NurMisnan berkata...

tomeynyer dia.. hik3

adanaberkat berkata...

comelicalah dia kuci2...

Hans berkata...

hehehehe
kelakar dan tomey

ABU berkata...

amboi montelnyerr

yad'z berkata...

hahaha. sangat comelll ><

blog-tips-kurus berkata...

TK,
semoga berjaya! :)

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
mungkin bakal saintis... :)

blog-tips-kurus berkata...

LadyB,
aah! mula2 tengok di Youtube juga. (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

NurM,
kalau tembam mesti comel, kan? :)

blog-tips-kurus berkata...

adanaB,
tapi macam garang je ni.. (",)

blog-tips-kurus berkata...

Hans,
asiiiiiiiiiiikkkkkk!! (^.^)

blog-tips-kurus berkata...

Abu,
itu yg menawan! :)

blog-tips-kurus berkata...

yadz,
kalau kurus, mungkin < comel.. hihi!

Liyana Zahim berkata...

Dah tengok betubi2 ni.. N gelak dalam skala bertubi2 gak dalam kapasiti jiwa yg bertubi2.. Kahkahkah.. Sedap sgt ayt ai..

Sian die memukang akhirnye..

Liza Abu Bakar berkata...

budak2 manalah yg tak comel..

Waqheh berkata...

mmg mcm aflin shauki...

blog-tips-kurus berkata...

Liyana Z,
ok novelis bertubi. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

Liza AB,
memang! semuanya comel belaka. :)

blog-tips-kurus berkata...

Waqheh,
Afdlin junior. hoho!

Suhami Ahmad berkata...

hik hik...gebu!

biQa Hatmin berkata...

tak tengok lagi tp dah rasa comel....ok jap g tgk.hehehe

Gen2Merah berkata...

ehehehe,.. memang comel..menarik (",)

cik helena berkata...

comelnya!bijak!

~SaL IjOu~ berkata...

penah tgk video ni..ada gaya budak ni.comey amat.hehe~

ghost writer berkata...

tetiba aku teringin nak layan dan korbankan speed limit broadband aku. :)

blog-tips-kurus berkata...

atok SA,
gerammmm!!!

blog-tips-kurus berkata...

biQa,
haha! tengok! tengok! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Gen2,
talented!! :)

blog-tips-kurus berkata...

cik Helena,
anak siapa tu yek? :-)

blog-tips-kurus berkata...

Sal,
rupanya video ni dah lama, kan...! :)

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
demi si gebu ini... hoho!

chii berkata...

ntah apa je lagu yg dia nyanyikan tu ye.,ehehe...comel sungguh

EmpayarUtama berkata...

tertinggal bas lg aku ni... nnt aku pergi sana

blog-tips-kurus berkata...

chii,
agak2 lagu ape? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

EU,
ayuh! cepat! cepat! (>.<)

LinkWithin

related posts with thumbnails