Khamis, 8 November 2012

Petua Merawat Kelemumur Dengan Cuka


Adik tiada kelemumur tapi nak tidur ni..


Anda ada masalah kelemumur?
Sudah guna macam-macam syampu anti dandruff mahal dan murah, tapi masih tidak berkesan? Maka cubalah petua murah di bawah ini:

Perahkan limau nipis dalam sesudu kecil cuka makan. Cuka makan sahaja tau! Murah je ni.. Kemudian gosokkan 'campuran cecair ajaib' itu pada kepala, perlahan-lahan ya. Biarkan selama 10 minit. Selepas itu cuci rambut sehingga bersih. Itu sahaja. Petua ni suruh kita amalkan 2 kali seminggu.

*Mingguan Wanita Mei 2009


11 ulasan:

Ayie Abas berkata...

bagus betul petua nih...kelumumur kadang2 dgn syampu mahal pun x mau hilang...

boleh try nih... :)

Wak Gelas™ berkata...

wak pon de masa-elah kelemumur jugkakks.. uhhhUu

khaifaiz berkata...

jgn lupa lap kepala sampai kering...

Kancil 8349 berkata...

baru taw...

Remy hazza berkata...

nanti boleh ler try.........he3

محمد رازيق berkata...

wah. thnks sharing. boleh sy try ni. kalu guna shampu kat kedai tu pun kenkadang x berkesan sgt. ada je lgi. nak try yg tradisional.. thnks singga blog. free2, jmput singgah lagi. entri: pesan abang.

boni kacak berkata...

wah..boleh try ni...hehehehe

Tukang Karut berkata...

potong je kepala tu, abis cerita...

leakedknowledge berkata...

err ni serius jadi ker? nnt kepala tu xmenyengat ke sbb cuka tu sifatnya acid mghakis..=.= nk try buatla

Mr.Clive berkata...

perghh xpedih pulak? mcm pedih jer.... hmmm...

azstory berkata...

cuka kalau kena tang luka tak pedih ke? hurm.. leh cuba ni,jgn botak dah la..hahaha

LinkWithin

related posts with thumbnails