Rabu, 14 November 2012

WW 22: Jumpa Lelaki Separa Khayal


dan Othello .... ehem!!

13 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

artis... :D

محمد رازيق berkata...

haha. ghostwriter? teringin nak jumpa. haha. tq singgah blog, jgn serik naa. jmput mai: pensel dan pemadam'

Azlan Strider berkata...

Othello???macam pernah dengar..apa tu ek??hehehe

Regards,
-Strider-

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
...harapan.. hehe!

blog-tips-kurus berkata...

Muhammad R,
roger je beliau tapi selalu bermusafir tu;)

blog-tips-kurus berkata...

Azlan,
yg saya tahu, tajuk buku Ghost. hihi!

boni kacak berkata...

memang ghostwriter ni ramai peminat rupanya ye... saya nak kena kenal jugak ni..

Ash Give berkata...

Perempuan mesti ada cermin dkt dgn pc dia kan hehe

the malay male berkata...

Kirim salam pada dia...

dill berkata...

:) zine.

dill.

Tukang Karut berkata...

aku di mana ni? kenapa aku tak faham pun...

Remy hazza berkata...

siapakah dia ?????? dan kenapa dia?????

Felly Sophia berkata...

Abang Ghost Writer memang retis.

Dan saya juga bertuah dapat memiliki buku LSK.

LinkWithin

related posts with thumbnails