Isnin, 29 Oktober 2012

Senaman Tulis Nama Guna Kaki

Jangan bersenam jangan membotol, ok!

Ini adalah senaman untuk orang malas (macam kita).
Senaman yang menyeronokkan ini boleh membentuk paha yang cantik dan dan kempiskan perut.

1. Mula-mula kita baring atas tikar yoga (atas tilam pon ok kot!)
2. Kedua-dua tangan di sisi, tapak tangan facing down.
    Bukan macam tangan model kenit di atas tu ya..
3. Angkat kaki kanan lurus ke atas dan mulalah mengeja di udara.
4. Then tukar kaki kiri dan ejalah nama orang tersayang pula. cewah!
5. Teknik pernafasan kena jaga ni. Kita mesti kena rasa sedikit tekanan di bahagian perut. Motifnya kan sambil mengempiskan perut..

 Selamat bersenam! Lepas raya haji kena rajin bersenam..  (>.<)




10 ulasan:

Latifah berkata...

Hihihi... boleh cuba ni...
Comel je model itu sedang menggayakan cara senaman~ :D

Tukang Karut berkata...

sekarang terpaksa buat 'senaman" a.k.a buat kerja rumah sendiri... huhu...

blog-tips-kurus berkata...

Latifah,
kalau si kecil, semuanya comel! kalau kita..?? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

TK,
tahniah!! sudah jadi bapak ye??

caliph shuriken berkata...

mcm ank sdara sy senaman sambil membotol.. siap dia kuar bunyi lagu sendiri lagi tu utk tido, huh...

boni kacak berkata...

wah..boleh amalkan lepas ni.hehehehe

Telor Power berkata...

raya,raya juga...senaman jgn lupa.

kena jaga kesihatan sama hihihihi

azstory berkata...

Dah lama amalkan..cuma xberapa nk rajin..hehe

Muhammad Farhan berkata...

tips yang terbaik ni!

Kurus Badan Dengan Cepat

Azlan Strider berkata...

menarik tips nie..tapi sy rasa tak sesuai buat senaman atas tilam sebab permuakaanya lembut..hahaha..kalau buat atas tilam terus tido laa nmpaknya..hahaha

Regards,
-Strider-

LinkWithin

related posts with thumbnails