Jumaat, 25 Oktober 2013

Muzium Negeri Terengganu Yang Seram

Petang ini selamat dengar Bajet 2014 ya.

sekarang, 'Selamat Datang ke Muzium Negeri Terengganu' dulu.
Tiket masuk Muzium Negri Terengganu ialah RM5 sahaja (dewasa).

pandai tak saya snap?


Nampak tak entiti seram tu?



tak nampak lagi?



di sini pon tak nampak tak? hhhmmm...

Jadual Tram Muzium Negeri Terengganu
Bersyukurlah anda tak nampak entiti itu. 
Mesti banyak yang berkeliaran..
Di bahagian basement, cik slim dah dengar bunyi asing. 
So kami cepat-cepat keluar. Takut entiti itu ikut balik hotel.
 hehe!


kereta antik Tuanku Sultan

Jangan tanya gambar dalam muzium yang besar itu ya. 
No camera allowed!!
Maka tengok jelah gambar yang ada ini.

Eagle 150 - jet saya 

ini bukan dalam muzium

Tandas eksklusif 
(bukan dalam muzium)

Teruja tak nak masuk tandas eksklusif di atas?
(>.<)



5 ulasan:

Tukang Karut berkata...

erkkk... rasa langsung tak teruja...

Bahrain Ramlan berkata...

seram ke?..hehe, tak pernah masuk tapi pernah nampak kat tv..

LadyBird berkata...

dah lama lady x pergi muzium.. huhuhu.. walaupun lady duk dekat je ngn muzium trg ni, tp br 3 kali lady pergi..

Sya Isya berkata...

tak nampak pula apa2 entiti dalam gambar tu

S..U..D..@..I..S berkata...

rasanya mana2 muzium pun ada keseramannya

LinkWithin

related posts with thumbnails