Selasa, 19 Februari 2013

Petua Pening Kepala


nyamannya menyedut mocha kisar ini.. hhhmm...


Petua Untuk Mengatasi Pening Kepala
(kalau nak dapat pening kepala, macam-macam cara boleh buat kan....)

Anda sedang mengalami pening kepala?
Baru hari Selasa... hehe!

Cara untuk hilangkan pening ialah dapatkan sebiji limau nipis. Limau kasturi pon rasanya boleh ni. Jangan limau bali atau limau mandarin Gong Xi Fa Chai ya..

Potong dua limau itu dan gosok pada dahi. Dengan izinNya, rasa berdenyut pening itu akan hilang. Cium limau tu pon dah rasa segar kan.. Sapu tiger balm pada dahi pon ok tau.. Sekian.

**yeay!!
akhirnya saya dah update blog.. (>.<)


6 ulasan:

Empayar Utama berkata...

Lama tak hapdet. Nampak limau nipis kat dapur dah kering lagi pening kepala

UniMeOw berkata...

hmm dlu kwn uni slalu bawak limau kasturi bla travel.dia pening dalam bas..hehe

Remy hazza berkata...

betul...petua org2 lama...... nak sunat dulu pun kena cium limau jugak......he3

AkuBiomed berkata...

Jawabnya cari mintak cap Kapak. :-)

Tukang Karut berkata...

salah tu, kalau sakit kepala... buang je kepala tuh!

onn Lajer berkata...

kalau pening kepala angkara gigi?

LinkWithin

related posts with thumbnails