Isnin, 9 Julai 2012

Gigitan Cinta Berbisa

ba-na-na-na!!! ~ gambar hiasan je

Dua ekor ular tedung (Ulo dan Ulau) yang sangat berbisa sedang dalam misi mencari mangsa. Tiba-tiba Ulo bertanya kepada Ulau..

Ulo: Kamu rasa, kita ni jenis ular yang berbisa tak?
Ulau: Ish! Kamu ni mudah lupa asal-usullah! Sebenarnya aku pon tak berapa nak pasti.. Kenapa?
Ulo: Alamak!! Habislah aku! Aku baru je tergigit lidah aku sendiri..
Ulau: ...malas aku nak layan!

*RAPI Ogos 2008

Tahniah Puan Norzila Aminuddin; 46 dan suaminya En.Azhar Husaini Ghazali; 31. (Jarak 15 tahun hanyalah angka dua digit). Puan Ella ni sangat awet muda. (>.<). Encik Azhar pula ialah juruterbang di awan biru-Firefly..


20 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Terima kasih ziarah di tempat saya..:)

Suhami Ahmad berkata...

tahniah ella rock...ngeh2

ghost writer berkata...

dah tergigit lidah sendiri, suh lah kawan dia tuh gigit lik, mungkin ada antivenom. bangang jgk ulo nih ek.

Tukang Karut berkata...

ulo ada lidah ke?

Ardini Humaira berkata...

kih3 lawak la ular tu :D


p/s: vco boleh elokkan kulit muka dan tubuh kita sekali taw :) bole sapu pada kulit dan di makan :)

Asrul "iLham" Sany berkata...

tahniah... pisang sodap dijadikan cupcake :D

Remy hazza berkata...

tergigit lidah sendiri.......
tu yg susah nak jawab......
kalau nak rasa bisa ke tak..... try ler..... he3...
anyway apa kena mengena pisang ngan ular ???? gambar hiasan rupanyer..... he3

dill berkata...

oh ular.

teringin pisang goreng.

dill.

blog-tips-kurus berkata...

Abd Razak,
waa'laikumussalam wbt..

Terima kasih kembali. :)

blog-tips-kurus berkata...

Atok SA,
atok taip sini, mane dia nak 'dengar'.. :)

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
boleh pulak macam tu? doktor vet yek?? (",)

blog-tips-kurus berkata...

TK,
lidah bercabang kan... ;)

blog-tips-kurus berkata...

AH,
ooo.. hebat tu! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

AiS,
Masterchef rupanya... (^.^)

blog-tips-kurus berkata...

Remy H,
nak try ke? hoho!

blog-tips-kurus berkata...

dill,
pisang nangka digoreng adalah sangat sedap! (*.*)

akubiomed berkata...

Macam rupa kalau ular lidah pendek. :-)

blog-tips-kurus berkata...

bro akubiomed,
cacat kah??

AL AZRUL berkata...

ha3, tergigit lidah sndri..

blog-tips-kurus berkata...

Al A,
banyak ngumpat tu!

LinkWithin

related posts with thumbnails