Rabu, 30 Mei 2012

Rahsia Cantik Rozita Che Wan



Umur beliau = 40 tahun
Tinggi beliau = 5 kaki 7 inci
Berat beliau = 50 kilo
Nama beliau = Rozita Che Wan

Rahsia beliau:

1. "Dulu sebelum sibuk shooting, setiap hari saya akan bangkit tubi 400 kali sehari. 
     Tapi semenjak sibuk, saya hanya mampu buat bangkit tubi 50 kali sehari". 

2. Berjogging dua kali sehari.

3. Adakalanya main badminton.

4. Wajib makan nasi 2 kali sehari. Lauk ikan  & sayur dah mencukupi.

5. Minum air TIDAK BERAIS atau bergas lepas 20 minit makan nasi.

6. Pakai emas kat muka - SAFI RANIA GOLD..


*credited: gambar bloggerwanita.com
sumber cerita: Mega Mode hari ini.

28 ulasan:

Tukang Karut berkata...

sebenarnya kan kan kan... rozita ni ada rahsia tau... tapi tak leh la nak cite kat sini... nanti kena saman lak...

Remy hazza berkata...

yg no 6 tu susah nak percaya....he3

akubiomed berkata...

Sempat iklan produk Rania gold.:-)

Lady Windsor berkata...

Ok nak tambah petua cantik che ta ni, dia kalau mandi mesti nak siram air dari kaki dan naik perlahan-lahan ke hahagian atas anggota badan sedikit demi sedikit. Itu katanya ketika ditanya...cayer dak?

ghost writer berkata...

peh, agak2 lah nak cong pun.400x sit-up sehari tuh. haha!

blog-tips-kurus berkata...

RAHSIA memang le tak boleh cakap kan? kan? kan?

blog-tips-kurus berkata...

Remy H,
kalau dah ada gen cantik, pakai apa pon cantik.. :)

blog-tips-kurus berkata...

akubiomed,
patut minta komisen dengan SAFI nih!! (>.<)

blog-tips-kurus berkata...

Lady W,
itu memang le seperti yg Nabi ajar kan?

tapi, 'Percayalah....' hihi! (^.^)

blog-tips-kurus berkata...

Ghost W,
beliau cakap dulu ada 6peks le.

'kamu ade?' hoho!

Raden berkata...

400x?? gila...4x pon sparuh nyawa..

YOUsoF berkata...

Ok bangkit tubi 400 kali sehari.

YOUsoF berkata...

Ingat nak try 401 kali la nanti (kalau larat). ;D

ABU berkata...

wah nak tepek emas kat muka tu yg tak menahan hahaha

~SaL IjOu~ berkata...

wallaweh..agak mantap di situ~ haha

tehr berkata...

apa maksud yang no 6 tu?
tak faham

blog-tips-kurus berkata...

Raden,
kah! kah! (geng..)

blog-tips-kurus berkata...

YOUsof,
all the best! wooooooo!!!

blog-tips-kurus berkata...

Abu,
bole beli kat Mydin maaaaaaa...

blog-tips-kurus berkata...

Sal,
jom!! hoho!

blog-tips-kurus berkata...

bro tehr,
hehe! kata duta produk... (^.^)

logorithm berkata...

Iklan Safi Rania Gold nih. Braper harganya? :-p

blog-tips-kurus berkata...

bro Logo,
entahle.. tak pernah amik tau lagi. huhu!

nitnot berkata...

peh terer 400x sehari, kalau takda kerja boleh lah buat sampai beratus. LOL

amboi siap peromot safi rania. harhar

minuman berAIS kan mengemuk kan badan.

Zulkbo zulkboCom berkata...

salam..
pakai emas kat muka?
ermmm..macam tu pun
ada ke..?sebaya saya dia
rupanya..saya ingat dia
lagi tua dari saya

blog-tips-kurus berkata...

nitnot,
kerjanya bersenam la tuuuu.. hihi!

blog-tips-kurus berkata...

bro Zul,
hoho! sweet 40!!

rb26dett berkata...

Hurmmm I buat 400x per day jgk. Not impossible taw. 100x per session.

LinkWithin

related posts with thumbnails