Tuesday, January 7, 2014

Misteri Kehilangan Angkara Makhluk Cilik

Segmen Hotfm AM krew semalam cerita pasal misteri kehilangan.
Kebetulan saya pon sedang mengalami kehilangan barang penting iaitu hilang 1 set kunci rumah. Dalam set kunci rumah itu ada spare car key kawan saya. Kenapa spare car key kawan saya ada pada saya? Sebab saya tak de kereta. 

Misteri kehilangan kunci ni disedari selepas tetamu-tetamu cilik ini pulang. Rupa-rupanya bukan setakat kunci rumah hilang, sikat favourite saya pon hilang.
Saya syak makhluk-makhluk cilik di bawah ini yang main kunci dan sikat tu.
huh!





Malam tadi saya bermimpi makhluk cilik di atas bagi saya kunci rumah yang hilang tu.
 So balik kerja ni kena geledah rumah lagi untuk sesi mencari kunci dan sikat. 
Pagi tadi tak sempat! 

Dengan nama Allah,
wahai petunjuk kesesatan dan pemberi balik barang yang hilang,
berilah kembali barangku yang hilang dengan berkat kemuliaanMu
kerana barang itu drpd pemberianMu dan limpah kurniaanMu..
(Makna Doa Mencari Barang Yang Hilang).


5 comments:

NasQ said...

mahluk kecik kat umah aku tu pulak suka sorok barang kat bawah sofa!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu..lawak ni..ingtkan seram..kih2

ewanthology said...

entah kat mana budak2 tu campak kunci tu yee

Mak lagenda said...

He he he...budak2 mmg suka main kunci ngan remote. Mgkin sbb kunci tu ada kluarkan bunyi2 kot

Cer tips cari bawah sofa or dlm bakul baju. Kat situ la peberet dorang kalo sorok barang.

:)

wahida said...

salah letak kot...

tapi mmg budak2 mmg suka main dengan kunci dan sikat...ekekek...


harap dpt jumpa ye...

LinkWithin

related posts with thumbnails