Thursday, April 25, 2013

Gerhana Bulan di Planetarium Negara 26 April 2013

Masjid Wilayah Jalan Duta

Saya suka lagu Gerhana, nyanyian penyanyi kegemaran mak saya iaitu M.Nasir.
Hahaha! Mak saya pon minat M.Nasir. Rahsia ini terbongkar beberapa tahun dulu, semasa kami menyelongkar buku resipi mak. Buku resipi dan wanita tidak dapat dipisahkan. Jaman sekolah menengah dulu, saya ada buku lirik lagu. ntah hape hape!

Anda pernah tengok gerhana bulan?
Pagi esok, saya berazam nak qiam sebelum 3 pagi.
Kekononnya nak tengok gerhana bulan.. harap-harap berjaya bangun awal pagi.
Untuk maklumat lanjut, mari kita terbang ke angkasa raya..  

Malam ni ada ceramah sempena gerhana bulan di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin. Putrajaya kan?
Solat sunat gerhana bulan akan diadakan di masjid itu juga pada 4 pagi esok
Maklumat lanjut di blog hebat abang hensem ini.




1 comment:

NasQ said...

hujan la... nampak ke?

LinkWithin

related posts with thumbnails